چه باید کرد اما من نمیدانم !

 

 

و ذهنم چون هواپیمای جنگی می شود گاهی 
به هر سو هاله ای از دشمن فرضی 
به سمت این من و این لاشه جنگی
هجوم سخت و سنگینی برد گاهی 
و یک من در میان حجم انبود نفربرها
هدف هستم ؟؟ نمیدانم !!
زنم بر آسمان یا بر دل دشمن نمیدانم 
و گاهی انتخاب رفتن و ماندن
عجب تصمیم دشواری‌ست
میان دود و انبوه غلیظ تانک ها 
یک من عمیقا غرق افکار است 
نه پای ماندنی دارم نه قلب رفتنی مانده
و یک من ، یک من درمانده از هر سو 
شدیدا بند یک تصمیم نامعلوم
میان گنگی تصمیم من اکنون 
صلیب سرخ هم یک نامه آورده 
چه باید کرد اما من نمی دانم!
مبهم نوشت:)
۱۱ نظر
معلمی از جنس اینده
۰۴ تیر ۱۰:۳۵
سلام خیلی عالی بود موفق باشید.

پاسخ :

سلام
خیلی متشکر :)
محسن رحمانی
۰۴ تیر ۱۲:۴۱
سلام
مبهم یاد بگیر از گلاب :دی

فواید بی‌نظیر گلاب برای سلامت چشم

گلاب برای شستشوی چشم مفید است؛ گلاب مخصوصا فشار و خستگی ناشی از نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و تلویزیون را کاهش می‌دهد، چند قطره گلاب را به مقداری آب اضافه کنید و با یک پد پنبه چشم‌هایتان را بشویید، در زندگی روزمره بیشتر افراد ساعت‌ها در برابر صفحه کامپیوتر می‌نشینند که برای چشم‌ها مضر است و آلودگی محیط زیست هم باعث آسیب رسیدن به چشم می‌شود، خواص درمانی گلاب برای مراقبت از چشم مناسب است، گلاب را می‌توانید به عنوان قطره چشم مفید استفاده کنید.


:دی خخخخخخخخخخ

پاسخ :

سلام
بله،بله :/:/:/:/:/
الحمدالله اعضای بیان همه چشم عقاب دارن مثل خودم ، عینکی هم گفتم استفاده میکنم فوتوشاپه شما جدی نگیرین...
پس فی الواقع ویژگی های شاخص گلاب کارایی نداره و مبهم همچنان تنهاست
محسن رحمانی
۰۴ تیر ۱۲:۵۲
خواهر به این خوبی دارید میگید ویژگی هاش کارایی نداره ؟ :دی

پاسخ :

خطاب به گلاب صحبت میکنین اما صد حیف که گلاب ادرس وبلاگ رو نداره تا از نظر شما مطلع بشه...
محسن رحمانی
۰۴ تیر ۱۲:۵۹
نه خطاب به شما بود :دی

پاسخ :

بله،بله، خطاب به من یعنی من جمله تون رو به گلاب بگم؟ حتما
نا دم
۰۴ تیر ۱۵:۱۲
سلام
جریان نامه ی صلیب سرخ چی بود حالا؟ :)

+ فضا رو قشنگ به تصویر کشیدین...

پاسخ :

سلام
یا پیرو این کشت و کشتار مخمت آرام میگیری
یا یک یک سلول ها را غرق ارامش دهی تحویل!



+ لطف دارین شما
محسن رحمانی
۰۴ تیر ۱۹:۰۰
نه میگم قدرشو بدونید.

پاسخ :

بله بله، به گلاب خواهم گفت قدر منو بدونه
هیوا جعفری
۰۶ تیر ۰۷:۴۷
به به :) ناز قلمت 

پاسخ :

سپاس،سپاس:)))
من فکر کردم فقط خودم خالق کلماتم، شما هم؟؟
نگاه کوهستان
۰۹ مرداد ۰۳:۴۸
واااااااااو
کلا شعرات قشنگن...

پاسخ :

لطف دارین شما 
نگاه کوهستان
۰۹ مرداد ۱۷:۵۸
واقعی گفتم

پاسخ :

ممنون:)
اما من این همه نیستم....
نگاه کوهستان
۰۹ مرداد ۱۸:۲۰
میدونی من اینجور وقتا که یکی ازم تعریف میکنه میگم خودم میدونستم:))))

پاسخ :

:))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده