گویا امتحانات انتهایی ندارد.

در حالی که تو دو روز پنج تا امتحان دارم، خانواده اش زنگ زدن امتحان تموم شده همو ببینن؟ :) من برای شما یک شوخیم؟ امتحانات من برای شما یک شوخیه؟ 3تا امتحان دارم هیچی نخوندم ،چرا از شب امتحانی بودن دست نمیکشم من؟ شما شاهد باشین از ترم بعد در طول ترم درس میخونم.

به استاد پیام دادم میگم ماده بخونیم کفایت میکنه؟میگه شما بخون ولی نمره کامل نمیشه گرفت شایدم بعضیا بیفتن :) گفتم به من میان تر  نمره ندادی لطف نکنی یکی از اون بعضیا منم، دارک ترین قسمت ماجرا اینجاست که من استرسی ندارم حتی برای امتحان فردا که نخوندم و بلد نیستم :\

باید یک پست بنویسم از تمامی عزیزانی تقاضای کمک کنم، ان شاء الله به زودی

نصر الله و فتح قریب 

۲ نظر
محسن رحمانی
۰۴ بهمن ۰۹:۳۹

سلام 

ان شاالله که موفق میشید‌

پاسخ :

سلام
ان شاء الله 
علیـــــ ََ
۰۴ بهمن ۱۳:۳۲

:D

 

منم 3 ترمه که میخوام از ترم بعدی عین ادم درس بخونم :/

ولی همیش می افته شب امتحان

 ولی در کل موفق باشی

پاسخ :

متاسفانه چون میدونم ترم آخرم بازم قرار نیست در طول ترم درس بخونم :) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده