حق

+وسیقضی الله أمراً کنت تحسبه مستحیلا

_و هو رب المستحیل و انت تبکی علی الممکن ؟

۲ نظر
R_A Zeytun
۱۷ دی ۰۸:۲۵

الأنعام - ۱۶۴

«...أَغَیْرَ اللَّهِ أَبْغِی رَبًّا وَهُوَ رَبُّ کُلِّ شَیْءٍ ....»؟!

 

+سلام

پاسخ :

((قُلْ مَنْ بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْ‌ءٍ وَ هُوَ یُجِیرُ وَ لا یُجارُ عَلَیْهِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ‌)) 


+سلام علیکم

میرزا مهدی
۱۷ دی ۱۰:۰۳

صدق الله العلی العظیم.

والله.

لذلک بالنسبة لأولئک الذین لا یستطیعون قراءة اللغة العربیة ، علیک أن تترجمها.
الله أجر عظیم

شکرا لترجمة غوغل

+ یکی میخواست با تواضع و خشوع از خداوند چیزی بخواد تو دعا گفت: خدایا اگر "مقدوره" فلان.... بعد بلافاصله گفت: "انت علی کل شیء قدیر"، پس چرا میگم اگر مقدوره؟ بعد ادامه میده نه. منظورم اینه که اگر "ممکنه" فلان. باز با خوش فکر میکنه میگه هوالرب المستحیل...پس دستش رو مثل یک نیازمند واقعی بالا میبره و میگه خدایا برای من چنین کن و خدا میگه "کُن فیکون"

(هرچی گشتم اصلش رو با منبعش پیدا کنم براتون بفرستم نیافتم. ولی جالب تر از من نوشته بودش)

 

پاسخ :

سلام
صبح تون بخیر 
من عذرخواهی میکنم بابت تاخیر در تایید پیام، بعد از دیدن کامنت شما میخواستم منبع اصلی رو پیدا کنم اما کاری پیش اومد و اصلا یادم رفت که کامنت شما رو تایید نکردم....
.
روایت قشنگی بود اما هرچقدر گشتم نتونستم کامل این متنی که گفتین رو پیدا کنم و یاد این حدیث قدسی افتادم :
«مَن طَلَبَنی، وَجَدَنی و مَن وَجَدَنی، عَرَفَنی و مَن عَرَفَنی، أحَبَّنی و مَن أحَبَّنی، عَشِقَنی و مَن عَشِقَنی، عَشِقتُهُ. و مَن عَشِقتُهُ، قَتَلتُهُ و مَن قَتَلتُهُ، فَعَلَیَّ دیَتُهُ و مَن عَلَیَّ دیَتُهُ، فأنا دیَتُهُ.»
«آن کس که مرا طلب کند می یابد، آن کس که مرا یافت می شناسد، آن کس که دوستم داشت به من عشق می ورزد، آن کس که به من عشق ورزید من نیز به او عشق می ورزم، آن کس که به او عشق ورزیدم کشته ام می شود و آن کس که کشته ام شود خون بهایش بر من واجب است و آن کس که خون بهایش بر من واجب است پس من خودم خون بهایش هستم.»
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده