پراکنده نویسی

*به صورت خیلی جدی داربم بحث میکنیم میگه فلان ماشین تسمه تایم داره ما مقاومت میکنیم میگیم زنجیریه قانع هم نمیشه بزرگوار،بعد به صورت خیلی جدی رفتیم جلو بندی ماشین رو باز کردیم،در پاره ای از توضیحات برگشته میگه به این میگن لاک راهنما گفتم یعنی راهنمای سوار شدن چراغ به شاسی میگه نه خوبه باهوشی.
*به لیست آرزوهام علاوه بر داشتن ماشین سنگین، مسلط بودن به تعمیرات ماشین سنگین و به نوعی مکانیکی ماشین های سنگین افزوده شد:)
*چراغ اول روشن شد و بالاخره اینجانب کادو تولد دریافت کرده.
*دلژین عزیز خوش برگشتی، خیلی منتظرت بودم✨



پ. ن:من باب رفع ابهام، جلوبندی ماشین دیگه ای رو برای تعمیر باز کردیم. 

۴ نظر
ملوچک ..
۰۶ مهر ۲۳:۴۸

تولدت مبارک

پاسخ :

متشکر
Boshra _p
۰۷ مهر ۰۰:۰۹

تو چرا آرزوهای منو می‌دزدی. اصلا چرا اینقدر منی؟

پاسخ :

این بده
من توام؟ من بزرگترم! 
** دلژین **
۰۷ مهر ۰۶:۳۴

خخخ

منم‌خیلی دوس دارم سر از تعمیرات ماشین ذر بیارم :دی 

البته در همین حد ماشین سبک :))) 

قربووونت لطف داااری 

پاسخ :

:))
ماکارمون از ماشین سبک گذشته
خیلی وقت بود رفتی، من آدرس قبلی رو داشتم که دیگه وبلاگ تموم شد..
:))) 
علیــ ـرضا
۰۷ مهر ۰۷:۰۵

سلام مبهم امیدوارم همینطور ی مبهم بمونی !

خب از بس یسری ها رو یسری چیزا فوکوس میکنن تا بهشون نشون ندی قانع نمیشن بقولی در برابر فهمیدن مقاومت می‌کنند 

پاسخ :

متشکر 
جلوبندی ماشین دیگه ای رو باز کردیم. 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده