بزرگ باشید و بزرگی کنید :)

تو تمام این سال ها هیچ وقت احساس نکردم بزرگ شدم، هیچوقت نفهمیدم بزرگ بودن یعنی چی، هیچوقت بزرگی نکردم، تو دنیای خودم غرق بودم، تا امشب....

امشب فهمیدم من بزرگم، باید بزرگ باشم، باید بزرگی‌ رو یاد بگیرم، امشبی که خواهر کوچولوم به حکم بزرگتر بهم پناه آورد، من بزرگ شدم، من بزرگی کردن رو یاد گرفتم...

امشبی که چشمای نازنینش هی میخواست پر و خالی بشه و من خواهرانه دستاش رو گرفتم و فهموندم هستم، فهموندم بهش من هستم، خودش هم میدونه تا وقتی نفس داشته باشم، هستم قرص قرصه.....

حاضرم شهر رو به هم بریزم، بهش گفتم اینو، گفتم هر کسی، هر چیزی، هر فکری که باعث بشه به شان تو توهین شه قبل تو من اون شخص رو من اون شی رو من اون فکر رو ازت دور میکنم، حتی اگه این دوری تو رو ناراحت کنه من اینکار رو میکنم.... 

وقتی برای دومین بار با بغض بهم گفت تو که خواهر بزرگتر نداشتی از کجا یاد گرفتی اینا رو؟! وقتی ازم میپرسه تو چطور محکمی؟! دلم غنج میره برای این بزرگ شدن خواهرکم...

هیچوقت نفهمیدم باید بزرگی کنم، نمیدونستم برای بزرگ بودن باید یک خصوصیاتی رو کنار گذاشت اما امشب فهمیدم و از همین لحظه میخوام تغییر بدم خودم رو..... 

خواهرکم، عزیزکم، چقدر خوبه که تو منو تکیه گاه خودت میدونی با اینکه من شرمنده اینم که شاید خوب برات بزرگی نکردم ولی از امشب دیگه نمیزارم ❤️

اگه خواهر یا برادر کوچیک تری دارین، اینو بدونینه احتمال 99و 100 درصد شما کوه اونین، مراقب خودتون باشین چون اگه کوه بشکنه یا از بین بره  هر چیزی که بهش تکیه کرده زیر آوارش له میشه.....

اگه تجربه یا راهنمایی دارین، لطفا بهم بگین، گمونم خیلی کمک کننده باشه :)



پ. ن:شب خیلی سختی بود، خیلی خیلی سنگین و صقیل اما خاطره میشه ان شاء الله 

۵ نظر
آقای مهربان
۲۰ تیر ۱۸:۴۹

سلام

از اون طرف حواستون باشه که به هر کی تکیه کنید ممکنه بریزه و از هم باشه. اگه به غیر خدا تکیه کردید آماده ی فروپاشی هام باشید. برادر و خواهر باشه، دوست باشه، پدر مادر باشه یا هر کس/چیز دیگه

پاسخ :

سلام علیکم
تکیه ناشی از اعتماد وراهنمایی منظور بنده بوده وگرنه تکیه گاه اصلی همه انسان ها مشترکه 
AliReza ‌‌
۲۲ تیر ۰۴:۵۴

تجربه که ندارم چون منم هنوز بزرگ نشدم:))

ولی خب شاید جمله ی میمیرم برات اثرات خوبی داشته باشه:)

پاسخ :

:)
الله اعلم 
محسن رحمانی
۰۹ مرداد ۱۳:۰۷

سلام

 

خداروشکر که یه بار به گلاب رسیدگی کردید :دی 

 

دقیقاً موافقم .

ولی دیگه نه اینکه فقط حرف حرف خودمون باشه واجازه تصمیم گیری به طرف مقابلمون ندیم .

پاسخ :

سلام
:)

البته که نه، بزرگتر بودن به نوعی شاید راهنما بودن محسوب بشه.... 
Boshra _p
۱۷ مرداد ۲۱:۵۷

خیر باشه ان شاءالله ♥

پاسخ :

ان شاء الله 
حاج‌خانوم ⠀
۱۱ شهریور ۱۳:۳۴

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام

محبت کنید، بی‌توقع، بی‌دلیل، بدون درخواست...

سعی کنید حدس بزنید، رصد کنید.

بزرگتر بودن درد دارد، یک جاهایی انقدر بزرگتر هستی که دیگر حتی بزرگترها فکر نمی‌کنند که کوچکتری و گاهی نیاز داری کسی برایت بزرگتری کند.

همچنان اهل ناز و ادا و گریه هم باش... بزرگتری که باشی. دختری... دخترانه‌هایت لای بزرگتربودنت گم نشود. این کار را معمولاً ته‌تغاری ها راحت انجام می‌دهند.

همه‌جا اول حواست به خودت باش، خودت را برای دیگران، قربانی‌نکن. ادم برای عزیزانش از یکسری توقعاتش می‌گذرد، اما اینگونه نشود که همیشه برای بقیه بگذری...

کوچکترها بزرگ می‌شوند. یادت باشد به چشم کوچکتر دیگر نگاهش نکنی.

خصوصاً ته‌تغاری‌ها چون هیچ‌وقت بزرگتر کسی نمی‌شوند، همیشه کوچکترند، پس وقتی حداقل رفت دانشگاه، دیکر نگاهت به او همان خواهر کوچولویی که چیزی نمی‌فهمد، نباشد...

 

دنیای خواهرانه خیلی لطف دارد، صمیمیت، رفاقت و حرف‌هایی که هیچ‌وقت تمام نمی‌شوند.

خواهرانه‌هایتان مستدام

پاسخ :

سلام علیکم
اومدم جوابی بنویسم و بنویسم و بنویسم اما چیزی برای نوشتن پیدا نکردم، بی نهایت از محبتتون متشکرم، زیبا گفتین و زیباتر نصیحت کردین، سپاس 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده