شوماخر مبهم

و پس از سال ها اولین رانندگی قانونی حقیقتا حس خوبی داشت، برای لحظاتی چند سرعت رو رسوندم به 100 و خیال بیشتر از اون رو داشتم که مادرجان فرمودند مبهم یواش و متاسفانه در اولین رانندگی قانونی چنین شد که به سرعت 100 بسنده کردندی ✌🏿

مادرجان قبل از حرکت فرمودند : مبهم استرس نداشته باش، خونسرد باشه یکبار رانندگی کنی ترست میریزه و بعد از اینکه من نشستم پشت فرمون در قدم اول گو‌شیم رو کانکت کردم که آهنگ بزنم، بعد داشتم با خواهرم بحث میکردم همزمان (طبق شواهد بندگان خدایی که تازه گواهینامه گرفتن عموما آهنگ نمیزنن و میگن با من حرف نزنین) و انگار نه انگار اونی که تازه راننده شده منم :) 

۵ نظر
محسن رحمانی
۲۵ دی ۱۱:۲۳

سلام بر شوماخر مبهم.

پاسخ :

سلام
:) 
حامد سپهر
۲۵ دی ۱۳:۱۹

با همین فرمون اگه بری جلو خدا به داد ماشینهایی که از روبرو میان برسه:))

پاسخ :

مهندس اون بنده خدایی که اهل ریسکه شمایین نه من :))
مهندس من واقعا الان برام سوال شده اون دستگاهی که چنین ریسکی کردین در حال حاضر قیمتش چند میلیون ویا حتی میلیارد باید شده باشه؟ 
yasna sadat
۲۵ دی ۲۲:۰۷

واقعا تبریک می‌گم 

 

نه به خاطر گواهی‌نامه به خاطر اینکه همزمان اهنگ هم می‌تونی گوش بدی:)))

 

 

البته مربی من هم همون اوایل رادیو روشن می‌کرد:|

پاسخ :

واقعا دستون درد نکنه :)
دیگه از معجزات مبهمه😎✌🏿

:/
امروز چند شنبه است؟ :) 
محسن رحمانی
۲۷ دی ۱۱:۰۶

نشد بنده یه کامنتی بذارم شما جواب بدید همش این :) میذارید .

پاسخ :

سلام
همیشه به کامنت شما جواب میدم 
yasna sadat
۲۷ دی ۱۱:۱۶

تازه از چهارشنبه گذشته اثرات کامل هست✌😊

پاسخ :

تسبیح من کجاست؟؟
من ایستاده بودم یک گوشه داشتم صلوات می‌فرستادم به من چیه اصلا، حرکت کنین خانوم 🖐🏿
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده