حس خوب مثل انجام وظیفه :)

امسال با رفیق جان دوتایی قرآن خوندیم 😍😍
اولین بار بود که قرآن ختم میدم و آخرین آیه رو هم الان تموم کردم
سخت بود، خیلی سخت اما ارزشش رو داشت
روزایی بود که وقتی فکر میکردم جزء روز رو نخوندم و تایم هم ندارم گریه ام می‌گرفت
خوب، بد، سخت، آسون اما تموم شد
یک تکلیف بود به گردنم 
تموم شد تو زمان درست
عمیقا خوشحالم❤️
(نه بحث ریا و این حرفاست و نه هیچ چیز دیگه ای، فقط حس خوب بود که شروعش رو اینجا نوشته بودم و پایانش با این لبخند از ته دل اینجا بماند به یادگار)

تبلت بازی می‌کردن و هی سر وصدا میکردن بهشون گفتم چندتا آیه مونده یک کوچولو ساکت هستین تا تموم کنم؟؟ بماند که با هم حدس زدن که آیه چندم رو خونده ام و هی میپرسین چقدر خوندی؟؟ یعنی تا الان چندتا خوندی؟؟ یعنی همه رو خوندی؟ همون طور با تبلت بازی میکرد میگه تو چقدر مسلمونی، نمیدونستم، بهش گفتم یعنی بقیه نماز نمیخونن؟ میگه نا اینان اصا نخوندنه(نه اینا اصلا نمیخونن) گفتم به نظرت نماز بخونم یا قرآن میگه نه نماز بخون دیر بشه خوب نیست بعد با خودش فکر میکنه میگه نه نه قرآن بخون اون ثواب داره 😅😍(مثلا قرار بود کسی قرآن خوندن رو نفهمه قشنگ رسوای عالم شدم اونم وجدانا فقط من مقصرش نبودم 😑😑) 
عیدتون خیلی مبارک

۳ نظر
نباتِ خدا
۰۴ خرداد ۲۳:۳۱

عیدتون مبارک مبهم جان :) 

پاسخ :

سلام علیکم بر نبات خانوم
خوبین ان شاء الله؟؟
عید شما هم مبارکات
اقای ‌ میم
۰۴ خرداد ۲۳:۴۲

عید شما هم مبارک:)

پاسخ :

سلام علیکم
عید شما هم مبارک 
بنفش 💜
۰۵ خرداد ۰۵:۰۳

اره باور کردنی نبود... اما آخرش تونستیم 😅😅😎😎😍😍

و تو باعث ختم قرآن شدی... ❤

مرسی 💜

پاسخ :

😅😅😍😍😎😎
من کارم به جنون نکشید خیلی بود ولی انصافا هر باری که من یک جزء تموم میکردم انگار سه جزء خونده بودم 😂😂
نچ به من چیه ❤️😒😒
بعضیا چه تعارفی شدن؟؟ مرگ بر کرونا که تو تعارفی کرده 😒😍
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده