حبطت اعمالهم!

بازی با کلمات نتایج جالبی داره اما گاهی عذاب آوره، مثل امروز، مثل این ساعت، مثل همین لحظه، اگر زندگی رو یکی از اعمال در نظر بگیریم من میشم مصداقی برای همه،مثال و مصداقی از آیه 22سوره آل عمران ((أُولَٰئِکَ الَّذِینَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَمَا لَهُمْ مِنْ نَاصِرِینَ)) من میشم همون مدلایی که حبطت اعمالهم :) چه از جنبه دنیوی که قشنگ زندگی رو تباه کردم و چه از جنبه اخروی که حق نفسی به اندازه اتلاف این چند سال عمرم به دوشمه، عبارت حبطت اعمال میچرخه تو سرم، یکبار دوبار ده بار صدبار آخرشم دستاش رو میزاره رو گلوم نه این که خفه ام کنه و نفسم قطع بشه نه به هیچ وجه فقط اجازه میده حس کنم نفس کشیدن چقدر سخته، زنده موندن با چنین شرایطی چقدر سخت تر، دستاش رو گذاشته رو گلوم اما نه منو میکشه و نه میزاره زندگی کنم:)
زل میزنم به فیلم و با خودم فکر میکنم مبادا عاقبت من اینجوری بشه، مبادا منم بشم مثل شخصیت اصلی فیلم، مبادا....
این حبطت اعمال خوندنش آسونه اما امان از گفتنش امان...... 

۰ نظر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده