کمی حواسمان را جمع کنیم

سرکلاس بود صدام زد مبهم لطفا بیا این فایل رو نگاه بنداز، نمیتونم نصب کنم، چون سرکلاس بود تعجب کردم که داره فایل نصب میکنه، اپ کتابشون بود و معلمشون گفته بود که الان نصب کنن اما هرکاری کرد نمیتونست نصب کنه،وقتی  رفتم اتاقش هنوز هم سرکلاس بود، مشغول نصب اپ بودم که گلاب یکی یکی ویس ها رو پخش می‌کرد تا درس رو گوش کنه،معلم هنوز از فایل میگفت ،چند نفری گفتن نمیتونن از فایل استفاده کنن و بلد نیستن چطور نصب میشه، میون اون ویس ها یکی دو نفر حرفشون چیز دیگه ای بود، یکی گفت خانم ما نه کامپیوتر داریم و نه لپ تاپ، حالا باید چیکار کنیم ، یکی دیگه هم همین رو گفت ،نمیدونم چند نفر گفتن، معلم که وضعیت رو دید، دوباره گفت خب بچه ها یک کار دیگه کنیم، کسی میتونه از طریق واتس اپ لپ تاپ یا کامپیوتر فعالیت ها رو بفرسته، من از قبل برای گلاب واتس اپ رو نصب کرده بودم، بهش گفتم گلاب واتس اپ که داری، بگو تو میفرستی براشون، قرار شد تا شب فایل ها رو بفرسته، گلاب روزه بود و تا بعد افطار کلا فایل ها رو فراموش کرده بود بالاخره تا شب همه‌ی فایل ها رو فرستاد ، نمیدونم چقدر زمان برد اما ارزشش رو داشت.....
با خودم فکر میکنم کاش معلمشون زودتر به فکر راه حل میفتاد تا کسی غرورش رو زیر پا نزاره، بچه ای که از حالا باید اعتماد به نفس داشته باشه و عزت نفس جمع کنه وقتی بیاد جلوی همه بچه ها به معلم از نوعی از نداشته هاش حرف بزنه چی بهش میگذره؟؟
هیچ بچه ای نباید دغدغه مشکل مالی داشته باشه اما......
معلم های عزیز تو رو به خدا حواستون باشه این روزا مبادا ناخواسته باعث دلشکستگی کسی بشین.....
شاید الان داستان زندگیم کمی فرق کنه اما دوران بچگیم با زیر زمین نمدار خاطره داره، زیاد نه اما گمونم میفهمم درد نداشته ها یعنی چی ......

۵ نظر
..♥️Mobina♥️ ..
۱۷ ارديبهشت ۰۵:۲۱

چه خوب میشه که به فکر هم باشیم...:)

پاسخ :

اگر بتونیم که به فکر هم باشیم.... :) 
نهنگ آبی
۱۷ ارديبهشت ۱۰:۱۷

سلام 

قابل تامل.

پاسخ :

سلام
:) 
حامد سپهر
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۵۳

این آموزش مجازی هم داستانی شده برا خودش

واقعا الان تکلیف پدر مادری که خودشون گوشی هوشمند ندارن چه برسه به بچه شون چیه

پاسخ :

واقعا داستان شده
که اتفاقا زیاد هم هستن.... 
دکتر ..
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۱۱

یادمه ابتدایی که بودم مدرسه دولتی میرفتم بعد اون موقع ها مثل الان نبود که همه جا میوه آنقدر زیاد باشه و تنوع بالا باشه. موز واسه خودش ارج و قرب داشت :))

اگه تو خونه موز داشتیم هرچی به مامانم اصرار میکردم که بذارم تو کیفم برای زنگ تفریح ببرم نمیذاشت. میگفت یکی از بچه ها میبینه دلش می‌خواد . کاش ما هم بتونیم این چیزا رو به بچه هامون یاد بدیم ...

پاسخ :

سلام علیکم
:))))
چه کار قشنگی واقعا 
والا الان مجازی شده بودن کسایی مجبور بودن دوتایی از یک گوشی استفاده کنن و تداخل داشتن کلاسشون جای خود و کسی که باباش به عنوان سوپرایز ایفون خریده بود براش....
اما کاش به قول شما بتونیم خودمون این رفتار ها رو از خودمون شروع کنیم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده