Beni

امشب جزو یکی از بدترین شب های عمرم بود، نمیدونم اگه نبودی قرار بود چی بشه، نمیدونی با چه حالی بهت پیام دادم و مطمئنم نمیتونی تصور کنی، نمیدونی چقدر الان ارومم، چقدر خوبه که دارمت، خیلی خوبه که هستی و عمیقا خداروشکر میکنم برای بودنت، میدونم چقدر شرایطت سخت بود، میدونم خسته بودی، میدونم اذیتت کردم اما مرسی که موندی رفیق ❤️
هر آدمی نیاز داره به یک رفیق ِ جان تا بتونه آسون تر زندگی کنه:) هنوز بی قرارم و از درد به خودم میپیچم اما وجودش آرامش بود :)
چیزی که حس کردم رو گفت نه حتی کلمه ای اضافه تر و نه اغراق

۴ نظر
بنفش 💜
۱۹ فروردين ۰۷:۰۱

مبی 😍😍😍

چقدر خوشحال شدم 😍😍😍😍 سر صبحی انرژی گرفتم 😍😘🤗

خداروشکر که آروم شدی :)

پاسخ :

کچل😬😍😍
نچ چرا خوشحال شدی؟؟؟؟؟؟؟من اصلا منظورم تو نبودی😈منظورم بنی صدر بود اصلااا، شما سر صبحی بیان چک میکنین؟؟ نچ،نچ، نچ
😍😍🤗😍😍
اره به خاطر بنی بود نمیشناسیش که خیلی دختره خوبیه
محسن رحمانی
۱۹ فروردين ۰۸:۵۸

سلام .خییییلی هم عالی . خدا واسه هم نگرتون داره.

پاسخ :

سلام 
:))) 
خیلی خیلی ممنون
راهی آسمان
۱۹ فروردين ۱۰:۰۵

خداروشکر....

پاسخ :

واقعا خداروشکر 
راهی آسمان
۱۹ فروردين ۱۰:۰۶

خداروشکر....

برایرفیقت، که تونسته خوشحالت کنه 

پاسخ :

:) 
رفیق نیست!خواهرمه:) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده