؟؟

به هر فصلی غمی،
هر صفحه ای انبوه اندوهی،
وطن جان! خسته ام
پایان خوب داستانت کو؟

حسین جنتی
۱۰ نظر
محمد رضا
۲۲ دی ۱۶:۳۰

الان تو فصل خوبشیم

پاسخ :

سلام 
سیستان ظاهرا وضعیتش بحرانی شده...
خانواده محترم خوب هستن ان‌شاء‌الله؟؟ 
محمد رضا
۲۲ دی ۲۱:۲۹

اونجا همیشه بحرانیه

من زاهدانم!

+ خوبن, سلام میرسونن:-)

پاسخ :

:/
زاهدان  سیستان نیست؟؟ (وی ایران شناسی اش فاجعه است)  
+خب،خداروشکر
محمد رضا
۲۲ دی ۲۳:۵۰

سیستان فقط زابل

بقیش بلوچستانه!

عادیه وقتی نیامدین! من خودم اولین بار فهمیدم تهران یه استان هست که توش شهر دیگه هم هست کلی تعجب کردم:/

پاسخ :

زابل؟ :/:/
الان همون استان گوشه نقشه است دیگه؟؟  درست گفتم؟ 
متاسفانه برای من از هر استانی صحبت کنن من متعجب خواهم شد:/
من نمیدونم فقط شنیدم  سیستان سیل اومد شما هم اهل همین استان بودین دیگه

آقای مهربان
۲۲ دی ۲۳:۵۳

سلام 

ان شاءالله پایان خوبش به دست من و شماست. منتظره.

پاسخ :

سلام‌
ان‌شاء‌الله
اگر که اجازه بدهند زمام امور به دست نسل ما بیفته.... 
آقای مهربان
۲۳ دی ۰۰:۰۳

اگه قرار بود کسی اجازه بده که انقلاب نمیشد :)

هرچند، من معتقدم حتی اگه بالا خراب باشه، پایین رو که درست کنیم، بالا خود به خود درست میشه

پاسخ :

راست میگین :) 
من تو این چند روز به عینه بهم ثابت شد مغز ملت رو با رسانه های خارجی شست و شو دادن شدید، اصلا یک حرفایی میزنن ادم به عقلشون شک میکنه
ماها درست بشیم و بالادستی ها درست نشدن چی؟ 
آقای مهربان
۲۳ دی ۰۰:۰۵

@محمد رضا

ولی انصافا تهران همون تهرانه. اما حتی سیستان هم همون سیستان نیست :)))))

شنات خوب شده؟ حقیقتا که ملت فراموش شده هستید. امان از متولیان امور

پاسخ :

جناب مهندس@
.
من واقعا باهاتون موافقم، تهران واقعا تهران، ولی من میگم سیستان  میگن زاهدان:/
آقای مهربان
۲۳ دی ۰۰:۱۰

میشه

فکر کردین اون بالایی ها قبلا کجا بودن؟ از اسمون که نیومدن

خودِ ما پایینی ها هلشون دادیم برن بالا!

پاسخ :

اون شخصی که با لباس تزویر رفته بالا چی؟؟ 
آقای مهربان
۲۳ دی ۰۰:۲۲

اونم از نادانی خودمون بوده. خودمون حواس رو جمع نکردیم. نمونه اش هم الان جلو چشم مونه و تو شرایط مختلف فقط داره به ریش مون میخنده!

پاسخ :

اخ نفرمایین که میترسم این اشتباه تکرار تاریخ باشه!
محمد رضا
۲۳ دی ۰۰:۳۵

@دکتر جون

تا نماینده هامون رو طایفه ای انتخاب میکنیم وضع مون همینه و از کس دیگه شکایت نیست!

پاسخ :

آقای دکتر@
سیستان شیعه نشین هست یا بلوچستان؟ 
محمد رضا
۲۳ دی ۰۰:۴۸

سیستان کلا شیعه

پاسخ :

:) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده