من نمی بازم :)

این روزا میشه گفت تو بدترین شرایط چند وقت اخیرم :))
اما به طرز عجیب و ناباورانه ای در من نمیبازم ، ادامه میدم بازم ترین حالت ممکن قرار دارم :))
میبینم ، میمیرم ، میخندم و اروم به خودم میگم نوبت جنگ تو هم میرسه :)
یک روزی یک نفر اومد گفت تو نمیتونی ! ادامه نده و امروز اون آدم میاد و از موفقیت هاش میگه ، با خودم میگم اون چطور جرئت کرده که با من از نتونستن حرف بزنه !؟:)
منتظرم باش یک روزی برمی‌گردم و میگم اشتباه کردی :))
امکان نداره پاپس بکشم ، در حالی که با کمک مسکن هم نتونستم دردم رو آروم کنم اما برنامه ام رو کامل کردم ، ادامه میدم ⁦💪🏿⁩💪
((محمدعلی کلی اولین مدال قهرمانی خودش رو برای معلم دبیرستانش فرستاداون با اطمینان به محمدعلی گفته بود:تو هیچی نمیشی!))

۳ نظر
حامد سپهر
۱۹ آذر ۰۸:۱۲

منتظر مدال قهرمانیت هستیم

پاسخ :

یک تعداد انگشت شماری مدال دارم  قابل استفاده مجدد نیست ؟:)
Red man ®®
۲۲ آذر ۱۶:۴۲

واقعا؟؟

من از فردا سر صبح سر همه کلاسام به تک تکشون میگم هیچی نمیشین کله پوکا! :))))شاید دوتا مدالم گیر ما اومد:))) 

پاسخ :

بله 
دو  تا مدال که نه اما شاید دو تا فشنگ قسمت‌تون شد!
Red man ®®
۳۰ آذر ۱۹:۳۹

:)))عه عه

چه بی اعصاب

پاسخ :

:)
قاسم علی زاده است دیگه :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده