سه تیغ سلاخی

مدت ها بود که از لحاظ روحی به یک فیلم انگیزشی نیاز داشتم...
فیلم های زیادی دیدم اما در ژانر انگیزشی برای اعتقادات خیر:)
عجیب فیلم دلنشینی بود برای من هم ژانرش ، هم درون مایه اش و هم این حس خوب دوباره سرپا شدن...
توصیه میکنم اگه مثل من پاسست کردین ببینین حتما شاید فرجی شد ،کسی چه میدونه:)
رده سنی منفی هفده بود (البته NC نبودا فقط  PG)
صحنه ‌ترسناک و خشونت بار خاصی نداشت در حد استخوان و همین چیزا...
حسن فیلم اینجاست که بر اساس واقعیته:)
فیلم رو با اسم سه تیغ اره ای منتشر کردن اما در اصل سه تیغ سلاخی یا در واقع ستیغ هک سا اسم اصلیش محسوب میشه
قبول دارم اسم فیلم یک مقدار خشنانه است شاید
اگر دیدن حتما نظرتون رو بفرمایید :)
چند تا از مکالمات های لایت شده‌ی فیلم رو بگم براتون :
1
توصلح پسرا،پدراشون رو به خاک میسپارت،
تو جنگ پدرا ، پسراشون رو ...
2
-بعد این اتفاق هر مرد عاقلی دیگه تفنگ میخواد
+ من هیچ وقت نگفتم عاقلم
3
-تو که اونو نکشتی ؟
+ چرا اما تو دلم!
برای همین پیش خدا عهد کردم دیگه دست به اسلحه نزنم
-من بهت نمیدم چون تو عقلت سرجاش نیست
4
-اکثر مردم مثل تو اعتقاد ندارن ولی به اعتقاد والای تو خیلی اعتقاد دارن داس
5
یکی دیگه ،کمکم کن ، یکی دیگه

«در 98 دقیقه ترین از فیلم زندیگم هستم درست همون جایی که دزموند میگه : خدایا ازم چی میخوای ؟ نمی فهمم......صدات رو نمیشنوم....خدایا کمکم کن......»

۶ نظر
پا ییز
۰۹ آبان ۲۲:۴۵

از کجا پیداش کنم? سی دی فروشی ها دارن? 

سلام 

 

پاسخ :

سلام علیکم :)
میخواستم احوالتون رو بپرسم متاسفانه آدرس نداشتم رد پاتون رو تو وب دوستان دیده بودم 
خوب هستین شما ؟
.
بفرمایید : این لینک 
.
البته زبان اصلی یا دوبله و سانسور بودن یا نبودن رو لطفاخودتون چک بفرمایین
صامد حمزه
۱۰ آبان ۰۰:۴۵

یادش بخیر این فیلمو ترم اول دانشگاه دیدیم

 

چه زود گذشت

پاسخ :

من تازه پیداش کردم :)
.
آه بَن دنیه :))
الف. جیم
۱۰ آبان ۰۲:۰۴

سلام

میشه تعدادی از فیلمای انگیزشی که دیده بودید رو اسم ببرید...

منم شدیدا نیاز دارم

ممنونم

پاسخ :

سلام علیکم 
 انگیزشی هایی که به نظرم واقعا انگیزشی نبودن و بلعکس..
نمیدونم چه ژانری رو میپسندین !؟درام !؟ اکشن ؟؟
الف. جیم
۱۰ آبان ۰۸:۵۳

درام...

پاسخ :

سلام 
رستگاری در شاوشنگ 
دست نیافتنی ها ( البته از نظر من زبادزانگیزشی نبود )
فارست گامپ هم شاید انگیزشی تلقی بشه 
جنگجوی درون که احتمال زیاد خودتون دیده باشین 
در جستجوی خوشبختی هم فیلم خوبی البته من هیچ وقت راغب به دیدن نبودم
فیلم دانگال به نظرم یک فیلم خیلی خوبه اما متاسفانه من دوبله فارسی این فیلم رو پیدا نکردم و زیان انگلیسی هم نیست به زبان هندی هست.....
فیلم قهرمان یا مبارز با بازی تام هاردی که البته نمیشه گفت درام اما قشنگه
.
فیلم شیر  و فیلم به سوی طبیعت وحشی ، نفس بکش و پنجاه پنجاه رو هم هنوز موفق نشده ام ببینم اما گویا انگیزشی هستند...
فرمودین درام اما دیدن فیلم آنبروکن هم خالی از لطف نیست واقعا 
و این که اگر به دنیای رایانه وتکنولوژی و علاقه مند هستین پروژه اجتماعی ( زندگینامه زاکربرگ) و فیلم استیو جابز رو ببینید
البته تو زمینه ورزشی هم میتونین زندگی نامه اوسین بولت(دونده المپیک ریو ) و گابریل داگلاس رو هم ببینید 
دیگه درام تقریبا همین ها بود ، البته انگیزه در چه موضوعی رو نمیدونستم:)
و البته اگر در زمین دین میخوایین و کمی مردد شدین قطع به یقیین سه تیغ سلاخی یکی از بهترین هاست
.
اگر ابهامی وجود داره و برای هر کدوم از فیلم ها توضیح می خوایین بفرمایید :)
صامد حمزه
۱۰ آبان ۱۳:۵۳

فیلم های جکی جام خیلی انگیزشی 

 

من هر وقت با بچه ها می دیدم با اینکه خواب داشتم و بی حال بود تا چند روز هم اتاقی ها مو می زدم

 

 

پاسخ :

:)))))
جکی چان عالیه
حالا فیلم های قدیمی ترش که کونگ فوی بیشتری با جنبه آموزشی داره هنوز باعث جوگیری بیشتری میشه
تقریبا همه فیلم های جکی جان رو دیدم :)
کلا فیلم اکشن خوبه 
.
آن بروکن رو دیدن؟؟
الف. جیم
۱۱ آبان ۰۱:۳۶

از لطفتون واقعن ممنونم،ی تعدادی رو دیده بودم بقیه هم برام جذابیت داشتن

پاسخ :

خواهش میکنم ، کاری نکردم که :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده