پیشنهادی ندارین؟؟

فردا می خوام دست خودم رو بگیرم ببرمش براش کتاب بخرم ، کتاب خوب سراغ دارین؟؟؟؟؟

۳۳ نظر
yasna sadat
۱۰ مرداد ۱۴:۳۵
چه موضوعی؟

بابا لنگ دراز 
شازده کوچولو 



پاسخ :

سلام 
هر موضوعی:)
دینی ،کلاسیک،ادبی،شعر،جنایی....
سین الف
۱۰ مرداد ۱۴:۴۰
چه سبکی میخوای 
رمان یا روانشناسی موفقیت یا ؟؟
انگلیسی میخونی بگم ؟

پاسخ :

نمیدونم
هر دو گزینه صحیح است 
ترجمه شده بله 
[ مَـن !]
۱۰ مرداد ۱۴:۴۲

سلام! (: .

البته! کتاب: خاطرات سفیر، درون آب، دختری در قطار، 1984، کوری، هزار خورشید تابان، یک بعلاوه یک، قورباغه تو قورت بده!، شما اعظیم تر از آنی هستید که می اندیشید، آدم های سمّی! خب من اینا رو پیشنهاد می کنم! (: .

پاسخ :

سلام
نیمی از کتاب ها رو دارم :)
برای خریدن 1948 مرددم حقیقتا 
ممنون 
قله .
۱۰ مرداد ۱۴:۴۶
اکنونِ فاضل نظری 

پاسخ :

شما که کتابخوانی خواهر ،معرفی کن خوب 
لولی‌وش مغموم💔
۱۰ مرداد ۱۴:۴۷
من الان دارم «چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم» رو می‌خونم. :)

پاسخ :

قشنگه؟؟
حورا رضایی
۱۰ مرداد ۱۵:۰۰
رمان ایرانی بخوام بگم: سمفونی مردگان، عباس معروفی، نشر ققنوس.
شعر ایرانی: اشعار مهدی موسوی، نشر نیماژ (البته اگه بتونی اصلش رو پیدا کنی، آفستش ولی زیاده).
رمان امریکایی: آثار پل استر، نشر افق؛ مثلاً تیمبوکتو یا شب پیشگویی یا مردی در تاریکی یا ناپیدا (نظرم اینه اگه پل استر نخوندی تا حالا، به‌هیچ‌وجه با سه‌گانه‌ی نیویورک شروع نکن).
پیرمرد و دریا، همینگوی، ترجمه دریابندری، نشر خوارزمی.
گتسبی بزرگ، اسکات فیتز جرالد، من ترجمه‌ی رضا رضایی رو خوندم، نشر ماهی، بد نبود؛ ولی شاید سراغ ترجمه‌های دیگه باشی بد نباشه.
بالاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم، دیوید سداریس، ترجمه خاکسار، نشر چشمه.
رمان روسی: مرشد و مارگاریتا، میخائیل بولگاکف، ترجمه میلانی، نشر نو (البته اگه به سبک رئالیسم جادویی و داستان‌های تودرتو علاقه نداری سراغش نرو).
مردگان زرخرید، نیکولای گوگول، ترجمه فریدون مجلسی، نشر نیلوفر (طنز روسی متفاوته، یه‌کم سلیقه‌ایه).
رمان انگلیسی: درک یک پایان، جولین بارنز، ترجمه حسن کامشاد، نشر نو.
هرگز رهایم مکن، کازوئو ایشی گورو، مترجم و ناشر رو خودت پیدا کن.
رمان آلمانی: عقاید یک دلقک، هاینریش بل، ترجمه شریف لنکرانی، نشر امیرکبیر.
نان آن سال‌ها، هاینریش بل؛ پیدا کردن مترجم و ناشر با خودت، مال خودم پیشم نیست.
فعلاً همین‌ها.

پاسخ :

🤔🤔🤔🤔
خیلی خیلی ممنون از لطف تون 
فقط اینکه کدوم ژانر از همه بهتره؟؟
نباتِ خدا
۱۰ مرداد ۱۵:۰۴
داستان دو شهر
عشق هرگز نمی میرد
آنچه من هستم
خاطرات صد درصد واقعی یک سرخپوست پاره وقت
بلندی های بادگیر
پیش از آنکه بخوابم*
جنگ و صلح
ابله
برباد رفته
ملت عشق
زنان کوچک
دزیره
هزار خورشید تابان*
بادبادک باز
بینوایان
آناکارنینا
مردی به نام اوه
غرور و تعصب
کوری
نقاب رنگین
لبه تیغ*
عقاید یک دلقک
کیمیاگر
دنیای سوفی
فرزندم بن
تنفس
دختر کشیش
هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند*
نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
من او را دوست داشتم
اسکارلت*
+ستاره دارا رو هنوز نخوندم

بقیه کتابا به نظرم خوبن :)
*** 
من خودم الان در حال خوندن آنشرلی هستم! فک کنم از سنم گذشته ولی برام جذابه😁



پاسخ :

انه؟؟نخوندم هیچ وقت
دختر کشیش رو دوست دارم 
چندتایی رو دارم 
خیلی خیلی ممنون
صامد حمزه
۱۰ مرداد ۱۵:۰۶
نه آبی نه خاکی/بی وتن/قیدار/رهش/اعتقادما/فلسفه ما

پاسخ :

مذهبی هستن؟؟
مذهبی اعتقادی سراغ دارین؟؟
لاله :)
۱۰ مرداد ۱۵:۰۸
اوووم دیوانه‌بازی‌خوبه:)

پاسخ :

😂❤️
نگاه کوهستان
۱۰ مرداد ۱۵:۵۵
کتاب خدا کند تو بیایی از سید مهدی شجاعی
قصه های امیر علی دو جلدی از امیر علی نبویان
شفای زندگی از لوییز هی
چرا دانش آموزان ممتاز برای دانش آموزان ضعیف کار میکنند و دانش آموزان متوسط کارمند دولت میشوند از رابرت کوساکی
گفتگوهای حساس از کری پاترسون و ژوزف گرنی و ران مک میلان و ال سوییتزلر
کی نرماله کی نیست؟ از دیوید جی لیبرمن
چرا بعضیها نماز نمیخوانند از حسن خرسندی
دالان بهشت از نازی صفوی
هر قاصدک یک پیامبر است از عرفان نظر آهاری چای با طعم خدا از این نویسنده خیلی خیلی قشنگه
راه نفوذ بر دل ها از برایان تریسی
تحف العقول عن ال الرسول از ابی محمد حسن بن علی بن الحسن بن شعبه حرانی(ترجمه ی آیت الله کمره ای خیلی خیلی جذابه)
زندگی خود را دوباره بیافرینید از جفری ای یانگ
سخنانی موفق از برایان تریسی 
21 روش عالی برای اشنایی و ازدواج با مرد دلخواهتان از برایان تریسی

تازگیا تو وب یکی از دوستان دیدم میگه آن شرلی چند جلده و خیلی قشنگه که من نمیدونستم:)

نهج البلاغه از علی بن ابی طالب 
و قرآن از خدا جون(حتما خودت داری ولی حیفم اومد بعد اینا اسم این کتاب نباشه)

خوش بگذره بهت:) خیلی ازینا کادوهایی بودن که برای خودم گرفتم:) اگه بازم چیز به درد بخوری یادم اومد بهت میگم

پاسخ :

خیلی خیلی خیلی ممنون:)
دالان بهشت خیلی خوب بود 
چای با طعم خدا رو شاید بخرم ...
قران هم که خدا جان است دیگر 
صامد حمزه
۱۰ مرداد ۱۶:۰۸
دوتای آخر 
البته خودم نخوندم ولی دنبالشونم 
نوشته شهید صدره 
کتاب هاش واقعا بروزه بخصوص فلسفه ما که خیلی مشهوره

ولی بقیقه رمانند
مه اب نه خاکی دست نوشته یه شهیده که واقعا قوی نوشته
بقیه رمان رضا امیرخانیه
کتاب های شهید صدر یا امام موسی صدر ویا شهید بهشتی واقعا عالین

پاسخ :

بله بله متشکر :)
شهید بهشتی دنبال کتاب هاشون هستم 
دکتر شریعتی هم خوبن:)
.
خواهم خرید به لطف خدا
حورا رضایی
۱۰ مرداد ۱۶:۰۹
اون دیگه سلیقه‌ایه، من همه‌ی این کتاب‌هایی که گفتم رو دوست دارم؛ اما سلیقه‌ی همه که یکی نیست :D

پاسخ :

منطقی بود:)
.
رمانی که مفهوم داشته باشه و با خوندنش آدم به یک نتیجه ای برسه 
atseh .r
۱۰ مرداد ۱۶:۲۱
منم چند تا میگم

مردی به نام اوه
غرور و تعصب
بلندی های بادگیر
زنان کوچک
دختری که رهایش کردی
گوژپشت نتردام
ربکا

من که دوسشون داشتم

پاسخ :

بلندی بادگیر و ربکا عاشقانه است عایا ؟؟
حورا رضایی
۱۰ مرداد ۱۶:۳۰
تقریباً همه‌شون همون‌جوریه؛ ولی فکر کنم از اون‌هایی که گفتم دو تا اثر هاینریش بل به اون چیزی که می‌خوای نزدیک‌تر باشه.

پاسخ :

ممنون :))
لطف کردین 
نیلو :)
۱۰ مرداد ۱۶:۳۸
لطفا گوسفند نباشید !!!!

پاسخ :

چشم ،گوسفند نیستیم 😂🤦
نیلو :)
۱۰ مرداد ۱۶:۵۳
معرفی کتاب بود خودم توی وبم معرفی کردم 🤨🤨🤨🤨🤨

پاسخ :

:)))))
می دونم :)
راستی ،من از شما بزرگترم:)
نیلو :)
۱۰ مرداد ۱۶:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** ***** ** ***** * 
** ** * ** ** ** **  ***** ***  ** *** **** *** *** ** ******

پاسخ :

نه:)
دمپایی من کجاست؟؟
نیلو :)
۱۰ مرداد ۱۶:۵۹
باشه عزیزم شما بزرگ ترید :) 
مگه شما ۹۸ هستی؟ 

پاسخ :

:)
98؟؟؟؟؟؟یا عیسی مسیح
نیلو :)
۱۰ مرداد ۱۷:۰۶
بامداد خمار
من پیش از تو 
تو پس از من 

پاسخ :

بامداد خمار؟؟شاید بخرم:)
دوتا کتاب دیگه رو نخوندم
BooM BooM
۱۰ مرداد ۱۷:۱۲
کتاب بد هم مگه داریم :| :)))
سلیقتون رو نمی‌دونم پس پیشنهادی ندارم :)))

پاسخ :

منطقی بود :)
انگیزشی کتابی سراغ دارین؟؟
هـی وا
۱۰ مرداد ۱۷:۲۴
استاد عشق رو بخون خوبه!

پاسخ :

اولین باره که میشنوم:)
متشکر
هـی وا
۱۰ مرداد ۱۷:۲۷
زندگی نامه دکتر حسابی از زبون پسرشه
من یادمه دوران کنکور و اینا خوندمش
بخون انگیزه میگیری 

پاسخ :

دکتر حسابی؟پس باید بخرمش حتما
ممنون:)
نیلو :)
۱۰ مرداد ۱۷:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ** *** *** ***** **** ****** ***** **** **** ***** **

پاسخ :

بله بله:)
نباتِ خدا
۱۰ مرداد ۱۷:۵۱
من چند تا انگیزشی معرفی کنم؟ :)
خودم خیلی دوستشون دارم!
خودت باش دختر
شرمنده نباش دختر جان
شفای زندگی
تخت خوابت را مرتب کن
معجزه ی شکرگزاری

پاسخ :

بله بله،حتما
:)))))
شفای زندگی و معجزه شکرگذاری و نخوندم 
BooM BooM
۱۰ مرداد ۱۸:۱۶
حکایت دولت و فرزانگی ترجمه گیتی خوشدل
بنویس تا استفاده بیفته
انسان در جستجوی معنا ( انگیزشی نیست)
برتری خفیف اثر جف افسون
و... الا ماشاالله زیاده

پاسخ :

خیلی متشکر
لطف کردین 
جَوونِ تنها
۱۰ مرداد ۲۲:۵۱
تکرار یک تنهایی...

پاسخ :

شما اسمتون جوان پیر نبود ؟؟
یعنی الان دعایی که گفتم اشتباه شده؟؟
.
متشکر
محمد رضا
۱۰ مرداد ۲۳:۴۴
پست اول وبم بخون

پاسخ :

حتما:)
سارا :::
۱۱ مرداد ۰۰:۰۵
سلام
مبهم جون.خوشحالم خوبی
من بگم؟
بازگشت شازده کوچولو

پاسخ :

سلام رالف 
خوبی رالف  
انگاری دعام واقعی شده آره ؟؟
چرا که نه البته 
:))))
جَوونِ تنها
۱۱ مرداد ۰۶:۴۷
بله به توصیه یکی عوضش کردم...
چه دعایی!!؟

پاسخ :

:)
نخوندین پست رو ؟؟
رجوع کنینبه این پست
جَوونِ تنها
۱۱ مرداد ۰۷:۰۲
شرمنده اصلا پست رو ندیدم...
خیلی ممنون از دعاتون...
نه امیدوارم دعاهاتون مستجاب بشه...
فقط کمی از تنهایی و خجالتی بودن و این مسائل رنج میبرم...
الحمدلله افسردگی ام هم خیلی بهتر شده و رو به بهبودیه...
بازم خیلی ممنون ^_^
کتاب رو حتما بخونید خیلی خوبه...

پاسخ :

دشمنتون شرمنده 
:)
ممنون:))
خداروشکر
کنکور رو باید زندگی کرد فقط:)
حتما:)
لولی‌وش مغموم💔
۱۱ مرداد ۱۱:۱۱
یه کم زیادی ادبی‌ه! بعدش دائم زنش رو ناراحت می‌کرده، توی نامه‌ها مشهوده منت‌کشی‌هاش. :دی
در کل بدک نیست. خوبیش اینه که حجمش خیلی کمه. :)

پاسخ :

🤔🤔🤔🤔
atseh .r
۱۱ مرداد ۱۳:۳۹
آوره

پاسخ :

بفرمایید
atseh .r
۱۱ مرداد ۱۵:۱۸
جواب بالا رو دادمD;

پاسخ :

:))))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده