یعنی چه میشود؟

 

 

گاهی دلم به نعل میزند ، گاهی عجب به میخ
یعنی که آخرش تکلیف این دل شیدا چه میشود؟
روحم اسیر بند و دلم جای دیگری‌ست 
یعنی که بعد قربانی این من بی‌نا چه میشود ؟
حالا که در حوالی انتهای بازی ایستاده ام 
یعنی که در حواشی این غوغا چه میشود؟
من،یک من خسته که مانده در تصمیم خویش
یعنی که انتهای تصمیم من تنها چه میشود؟
من در صدد قتل ارامش خودم میزنم قدم
یعنی که بعد قتل عاقبت ما چه میشود؟
کودک منم که هنوز مانده در انتخاب خود 
یعنی نهایت این کودک نو پا چه میشود ؟
من پای رفتنم عجب لنگ میزند هنوز
یعنی ادامه‌ی قصه فردا چه میشود؟
درگیر تشویشم و دلم پر ز اضطراب راه
یعنی که قصه ما با نگاه خدا چه میشود؟
مبهم نوشت :)
 
 
 
 
 

 

پ.ن: پریشان و آشفته و آشوبم،شدیدا التماس دعا...
پ.ن2 :سخت ترین تصمیم زندگیم رو باید بگیرم...
۱۲ نظر
صامد حمزه
۱۱ تیر ۱۶:۴۶
این بهترین شعری بود از شما خوندم

ان شا الله عاقبت تصمیمتو ن خیر بشه

پاسخ :

این حرف ها حرف دل است شعر من نبود
یعنی که آخر این شعر ها چه می شود ؟؟


امیدوارم 

دچارِ فیش‌نگار
۱۱ تیر ۱۷:۱۸
داری میری دیگه؟ :)

پاسخ :

ای کاش که میشد...
مِلوچِک .
۱۱ تیر ۱۷:۳۱
خیلی قشنگ بود:)
امیدوارم همه مشکلات راهشونو پیدا کنی

پاسخ :

ممنون:))
دعا کنید....
پرتو کیانی
۱۱ تیر ۱۷:۵۰
ان شاءالله که در تصمیم گیری تون موفق باشید و بعدا از تصمیمی که گرفتین پشیمون نشین...
+متن قشنگ بود...
+استخاره کنین برای تصمیمتون...مطمئن باشین اینطوری بهترین تصمیم رو میگیرین...

پاسخ :

ان‌شاء الله 
+ لطف دارین:)
+ میترسم که شاید خوب نباشه‌‌‌...
سارا :::
۱۱ تیر ۲۲:۴۱
امیدوارم موفق باشی

پاسخ :

رالف :))))
خیلی ممنون 
محمد برزین
۱۲ تیر ۰۷:۲۲
خدا کمکتون کنه 

پاسخ :

متشکر 
mohammad.j n.safavi
۱۲ تیر ۱۳:۳۷
تو از پسش بر میای مبهم:)

پاسخ :

ممنون، امیدوارم :)
پرتو کیانی
۱۲ تیر ۲۳:۰۸
در عوض مطمئنید که تصمیم درستی گرفتید...

پاسخ :

بله درسته اما خیلی خیلی سخت...
صامد حمزه
۱۲ تیر ۲۳:۲۸
من اعتقاد دارم کسی مثله شما که به نماز اهمیت می دهید
عاقبت به خیر می شود
و تمام این حوادث یک برنامه تربیتی الهی بیش نیست
ان شاالله موفق بشوید

پاسخ :

امید من هم به خداست....
فکر کنم من افتادم تو گروه مرگ ،صعود ممکن نیست:/
ممنون
نگاه کوهستان
۰۹ مرداد ۰۳:۰۰
دعا میکنم ولی خدا خیلی بیشتر ازونی که من بخوام خواهش کنم بهت کمک میکنه چون خیلی دوستت داره مبهم جان یه ب زیاد داری اونو بذاری کنار میشی خود خودت:"مهم"

پاسخ :

خدا خودش عاقبت همه رو بخیر کنه....
نگاه کوهستان
۰۹ مرداد ۱۷:۴۵
آمین:)
این ب چی میگه هی چسبیده بهت؟
نمیذاریش کنار؟
خودت جذابیاااا:)))

پاسخ :

:)))))
نه نه 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده