HBD💜Bnf

این پست قرار بود ساعت 23:59 دقیقه منتشر بشه اما به دلیل حوادث غیر مترقبه(امتحانات دانشگاهی فرد مذکور) الان منتشرش کردم:/:/:/
بی صبرانه منتظر امروز و نوشتن و انتشار این پست بودم اما به دلیل بیماری صعب العلاج مردم آزاری ، پیام رو نوشتم و گذاشتم وقتی که ناامید شدی از من آخرین ثانیه های 9 تیر این پست رو منتشر کنم:)
(همیشه که اولین نفر تبریک گفتن خوب نیست ، گاهی آخرین نفر بودن خیلی خیلی قشنگ تره
گاهی وقتها فکر میکنی فراموش شدی ، عمیقا ناراحتی و درست تو اوج این حس ، یک نشونه ای به دستت میرسه و باعثش میشه بفهمی که تو تک تک لحظه هایی که به خیال خودت فراموش شده بودی عمیقا تو ذهن آدمی:))
این که این دوستی چطور شروع شده،خیلی عجیبه
این که این دوستی چطور تداوم پیدا کرد ، عجیب تر
و این که بین این حجم از بدبختی این حس خوب از کجا  پیدا شد ، عجیب تر تر‌...
و همین طور چیزهای عجیب ترترتر زیای وجود داره !
می دونم میدونی که فراموش نکرده بودم تولدت رو و میدونم فکر کردی شاید فراموش کرده بودم تولدت رو آما خوب مبهم است دیگر :)
( داخل پرانتز بگم: یعنی اگه بخوای تلافی کنی کات واقعا کات)
خواستم این پست رو با یک عکس از تیرماه طوری و این حرفا منتشرش کنم  دیدم حیفه واقعا ، برای همین این نقاشی اختصاصی پیکاسو رو دوباره بهت تقدیم میکنم :)
بارها گفتم و باز هم میگم که دوستی به لفظ نیست ، دوستی به گفتار نیست ، دوستی یک حسیه تو دل آدما، دقیقا همون حسی که وقتی تلفنی با دوستت حرف میزنه یک لبخند عمیق میشنه رو لبت و رسوخ میکنه تو وجودت ، دقیقا همون حسی که وقتی مشکلاتت رو بهش میگی هنوز طرف حرف نزده نسبت به قبل اروم تری ، دوستی یعنی حس خوب تو دلی ، دوستی چیزی جز این نیست...
هیچ دوستی همیشه خوشی مطلق نیست ، گاهی تلخ میشه ، دعوا میشه، بحث پیش میاد و اختلاف نظر  و اینا هستن که باعث صمیمیت میشن که تو عمق اتفاقات تلخ چقدر حواسمون به دوستمون هست....
(لازم به ذکره تا همین چند ساعت پیش جفتمون شدیدا از هم ناراحت بودیم، چون جفتمون متوجه منظور طرف مقابل نشده بودیم😂🤦)
تولدت مبارک رفیق💜

۳۴ نظر
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۰:۲۵
من هنوزم نفهمیدم کیه خخخخ
تولدش مبااارکا(:

پاسخ :

شما رو میشناسم؟
سپاس :)
محسن رحمانی
۰۹ تیر ۲۰:۲۶
تولده کیه؟

تولدشون مبارک.

پاسخ :

بنفش :)

ممنون:)
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۰:۲۹
بکشمت یا زوده 🤔🤔
من که میگم کم کم فاتحه تو بخون 😈😈🔨🔨

پاسخ :

😬😬
گناه دارم من، عاقا من از صبح عذرخواهی کردم دیگه حالا الان دلیلش رو فهمیدی😬😬
💜💜
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۰:۵۴
عه؟پس سفآرشی بهش بگو ی سر بهم بزنه دلم براش تنگیده خخخخ

اوهوم میشناسید(:

خوآهش(:

پاسخ :

مااااجی تویی؟؟

:)))))
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۱:۰۵
عآره دیع خخخخ


@بنفش
تا 24ساعت دیگه نیای سمتم خودم با دمپآیی مبهم میام سمتت خخخخ

پاسخ :

:))))

بنفش الان شاکی از من شدید , بنده خدا از صبح داره حرص میخوره
به دمپایی من چیکار داری😒😒
این بچه نوزاده چطور راه بره اخه؟
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۱:۱۴
گناه و من دارم از هشت صبح بهم حرص میدی 😒😒
حیف دا حیف میخوام تو فاز مهربونی بمونم 😒😒 اونم فقط بخاطر... :)
فاز مهربانی:
مب 😍😍😍😍😍😍😍😍
(من مبخوام تو فاز مهربونی بمونم نمیذاری که )
.
پ.ن: (فقط بدون ایندفعه دیگه کشتمت.....)

پاسخ :

🤔🤔 عاقا من از صبح عذرخواهی کردم که بدونی حواسم بود دیگه 😂😂❤️❤️
آره آره ، همون تو فاز مهربونی باش ، از صبح فقط از کامنتات چکش پرت میشه سمت من.....
باز گفت😒😒
خوبه منم بگم بنجامین 😒😒
😍😍💜💜
.
گناه دارم خوب ، باور کن ته جعبه مونده بود ندیدم اصلا😬😬
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۱:۱۶
بله بله در جریآن قرار گرفتم خخخخخ

صلاح دیگه ای پیدا نکردم ک ایییش خو حالا ی بار قرضش میگیرم حالا خوبه لا آثآثای من گم شده بودا خخخخ

آوخعییییی  مبهم فداش شه خخخ لپشو بگیر از طرف من بگو  حیف دوست دآرم وگرنه ی فس میزدمت  تا دیگه نذآری دلم تنگ شه برات :'(

پاسخ :

من نگفتم 😂😂🤦🤦
( همین الان تهدید کرد که نو خفه می کنه ، چقدر عطوفت:/:/  )
.
شرمنده صلاح من برای منه فقط
خیالت راحت بنفش خودش صلاح داره 🤦🤦
عه اره ،پیدا نشد ؟؟
.
:/:/:/ چیکار به من مظلوم داری؟؟

بنجامین 
@
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۱:۲۱
ماجده 😍😍
دل منم برات تنگ شده... :(
چشم چشم حتما میام :)

پاسخ :

مولانا
@

.
عه حالا که دل شما برای هم تنگ شده ، دل مبهمم برای من تنگ شده😎😎
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۱:۲۸
من هنوز درگیر کادوهای کلیپم 😑😑😂😂 واقعا با خودم چی فکر کرده بودم 😑😑😂😂 ولی همش تقصیر توعه ها... 😒😒
میخوام بمونم ولی نمیذاری که 😑😑😒😒
🤔🤔😬😬
که اصلا هم نمیگی 😒😒
❤💜❤
.
قشنگ نگاه کن ببین ته جعبه چکشی دمپایه ای ، واشر سر سیلندری چیزی نیست 🤔🤔

پاسخ :

وای نگو 😂😂🤦🤦 
من یادم میاد میخندم ، یعنی دیگه کلیپ مشابه ببینم واویلتا
تقصیره منه؟؟؟؟؟؟؟
الکی میگه😬😬
 نه نه 😂😂
❤️❤️
.
واشر سر سیلندر که تازه بهت تحویل دادم 
یک چیز دیگه شاید باشع هنوز🤔🤔
صبر کن بگردم 
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۱:۴۵
😑😑😂😂😂😂
بله تقصیر توعه، یجوری میگی خدایا خودمو بهت سپردم ، فکر کردم الان چی فرستاده 😒😒
🔨🔨
😒😒😂😂
❤💜❤
.
اره اره راست میگی 🤔🤔
چی مثلا 🤔🤔 

پاسخ :

بله دیگه به خدا نسپرده بودم که الان مرده بودم
😂😂🤦🤦 تا اخر عمر یادم میمونه
‌😬❤️😬❤️
.
😁😁
🤔🤔
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۱:۴۶
اوه اوه خخخخ صلاحش چی هس؟بگو خودمو براش اماده کنم خخخخ

گفتم ی نامی از تو برده بشه خخخ این دست نمک ندآره دیع خخخ اصن خودم فدات مبهم جونم(:

پاسخ :

چکش خواهر چکش🤦🤦

عه واقعا ؟؟
من رفتم خودم رو تو دریای بیابان های تبعید غرق کنم از خوشی :))
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۲:۱۹
ماجده چکشم و ندیدی 🤔🤔 
پس بذار باهم اشناتون کنم 🤔🤔
ماحده چکشم ، چکشم ماجده (چکشم به روایت تصویر 🔨🔨)
.
ماجده اَند مبهم »»»  الله و اکبر 🙄🙄😒😒 
حسود هم دختر همسایست 😬😬

پاسخ :

مولانا
@
.
به ماجی بگو ، چیکار منه مظلوم داری:(
😒😒
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۲:۲۴
جاست نقاشی 😍😍❤❤
.
به پیکاسو جانم بگو منتظر نقاشی بعدیش هستم :)))))))

پاسخ :

😍❤️😍❤️😍
.
خرگوش رو میگی ؟؟ یا بنفش باحجاب ؟؟😂😂🤦🤦
لاله :)
۰۹ تیر ۲۲:۳۳
تولدش مبارک
دوستیتون پایدار❤

پاسخ :

سرور :))
ممنون❤️
.
بنفش
@
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۳:۱۷
@بنفش
چکشتو بگیر سمت مبهم وگرنه جیغ  میزنما خخخخخخ

عه ب دختر همسآیه چیکار دآری تو خخخخخ ایییش

پاسخ :

بن
@
.
😒😒
از من بی دفاع تر نبود :((((((
.
نچ کی بود گفت دختر همسایه ؟؟ با من چی کار داشتین؟؟
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۳:۳۰
دلم براش تنگ شده... :):
❤❤
.
😂😂
طفلکی شال بلد نیست بکشه قراره از تو یادبگیره که اونم بعید می‌دونم بلد باشی 🤔🤔😬😬
پس لطفا نقاشی خرگوش ❤❤

پاسخ :

:(((
❤️❤️
.
😂😂🤦🤦
خرگوش به این زیبایی ،شال چی هست اصلا؟؟ منو وارد این بازی های خطرناک نکن 
میگم بهش :)
بنفش 💜
۰۹ تیر ۲۳:۳۰
مرسی لاله جان ❤

پاسخ :

سرور
@
قله .
۰۹ تیر ۲۳:۳۹
مبارک باشه تولد بنفش عزیز :)

ایشالا موفق باشه.

پاسخ :

به به به به ببینین کی اومده.‌.
مگر تولد باشه این کوه اتشفشان فعال بشه...
بنی 
@
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۳:۴۳
بی دفاع؟تو از این به بعد هر کی بهت چیزی گف بگو خودم بادیگاردامو میریزم سرش(:
تو فقط بخند(:

پاسخ :

عاقا وایتکس ( بخونید واکتِس ،شمالی ها میدونن چی میگم )کجاست من دار فانی را وداع بگویم ، من پتانسیل دریافت این حجم از ابراز محبت رو ندارم:)
:)))))))
غریبه ترینم...
۰۹ تیر ۲۳:۴۸
قربون پتانسیلت اصن:دی خخخخ

(:

پاسخ :

ماجی امشب چرا هی از من تعریفم کنی قراره ترور شم؟؟
:)
پرتو کیانی
۰۹ تیر ۲۳:۵۰
چ نقاشی قشنگی...به به...خخخ:)))

پاسخ :

یک عدد پیکاسو دهه نودی داریم که افتخار دادن بنده و بنفش رو نقاشی بکشن
غریبه ترینم...
۱۰ تیر ۰۰:۰۵
نه دآرم سعی میکنم به ادمآیی ک دوسشون دآرم و برام مهمن دوس داشتنمو بیشتر نشون بدم (: تا شاید لبخند بزنن و ی چراغ تو دلشون روشن شه(:
+چرا انقدر جمع بستم اصن:/خخخخ

پاسخ :

این یعنی منم جزوشونم 😍😍
:))))))

+ ختم جلسه،صلوات
لاله :)
۱۰ تیر ۰۰:۰۶
ماجده؟!
الان حکایت تو و اون خانوم جلسه ای ست... 
نیومده مجلس دستت گرفتی؟!
کاش تولدِ دوستِ مبهم زود ترمیشد من تورو پیدا میکردم، یکم کتکت میزدم!
برو بادیگارداتو بیار ببینم !

پاسخ :

ماجی
@
.
😂😂🤦🤦
دیر اومدی نخواه ژودزبرو
لاله تو چرا خشن شدی امروز 
من خودم بادیگارد مولانام 😎😎
لاله :)
۱۰ تیر ۰۰:۴۴
خشن؟
عه !  پس الان منو تو مقابل هم قرار میگیریم؟

پاسخ :

اهوم،گریه میکنی اخه....
🤔🤔 عه نه نه من آهنگ چاووشی رو می خونم 
غریبه ترینم...
۱۰ تیر ۰۰:۵۱
خخخخخ همیشه دلم میخواست جلب توجه کنم خخخخ

فدآیی دآری ک تو جآنا(:فقط محکم نزن درد دآره خخخخ

باو من ی صدا بزنم کل بیآن میشن بادیگارد خخخ(درروووغ  میگه باو خخخ)

پاسخ :

جلب توجه چیه؟باید از کجا گرفت؟؟ مثل حکم جلب باید رفت دادگاه؟؟

سرور جان
@

من خودم کفایت میکنم به تنهایی
غریبه ترینم...
۱۰ تیر ۰۰:۵۳
صدالبته مبهم جآن(:

+تازه شروع شده چی چی و ختم جلسه ایییش خخخخ

باوشه اصن صلوات...
الآن این ختم جلسه صلوات همون برو بخوآب بچه جون خودمونه؟خخخخ
باچ...من رفتم..شبتون اروووم عشقای من خخخ(:

پاسخ :

آب قند نه ولی کافی میکس بدین 

+ دیر وقت نیست برای شروع جلسه 🤔🤔

تکبیر
میدونم زود میخوابی دختر خوب
:)))))
شب بخیر مولانای بیان 
لاله :)
۱۰ تیر ۰۲:۴۸
فعلا که بادیگاردت به تنهایی کفایت میکنه... 
نمیشه آرومم زدت...
 من رو تنها گیر آوردین... 
به امید روزی ک یکیو پیدا کنم جلوی بادیگاردت وایسه منم بزنمت...

پاسخ :

مولانا
@
.
سرور رو نمیزنین‌ ها گفته باشم
غریبه ترینم...
۱۰ تیر ۰۵:۱۹
نمیدونم از کجا میخرنش فهمیدی بهم بگو خخخخ چون بهش نیازمندم خخخ

سرور ک عشقه*_*

بآبا خدا قوت پهلوون خخخخخ

مو فقط هات چاکلت دآرم...میخوری بدم جآنا؟

+نوچ هیچوقت دیر نیس خخخ اصن بیا الآن ک صبحه خوبه؟خخخخ

ممنون جآنا امیدوآرم شب همهههه تون پر از ارامش باشه(:

++اگه ی درصد چیزی گفتم که ته دلتون ناراحت شد حتی ی ذره پوزش...این حرفا فقط بآب شوخی داشت رفقا(:

پاسخ :


😒😒😒😒


اینقدر نوشابه باز نکن گلو درد میشه

😎😎😎😎

جاست کافی میکس فقط هم نستله

+الان که غروبه بهتره :)

شب باید پر از خواب عقرب و رتیل و ... باشه

++ زنده دستگیرش کنین 
غریبه ترینم...
۱۰ تیر ۱۴:۴۶
خخخخخ چرا اخه انقدر حرصی تو از دستم....
منم از دستت خیلیییی حرصیم حالا ک هستم تو وبلاگتو بستی؟:(

پاسخ :

الان مخاطب من؟؟سرور؟؟ یا چی؟؟
حامد سپهر
۱۰ تیر ۱۹:۴۱
تولدشون مبارک:)

پاسخ :

متشکر :)
سارا :::
۱۱ تیر ۲۲:۳۹
تولدشون مبارک
با کلی تاخیر
سلام مبهم:)

پاسخ :

سلام رالف
:)))))
شما غیبتت موجه بود دختر 
سپاس
غریبه ترینم...
۱۲ تیر ۲۰:۵۶
تا حالا کافی میکس نخوردم ی بار دعوتم کن بهم بده اونم نستله تا ببینم چیه خخخخ


مخاطب سرورجآن بودن(:

پاسخ :

چشم ،چشم ، فردا وقتتون ازاده؟؟


هیییییی
یک نفر پیدا شود، من را مخاطب برگزیند کاشکی..
غریبه ترینم...
۱۲ تیر ۲۱:۴۷
وقت منکه همیشه برای تو آزاده جآنا(:

پاسخ :

:)))))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده