پویش بیمار سفارش شده ،بیان!!

اول از همه تشکر میکنم از آقای سر به هوا و حاج آقا آزاد و جناب استاد بزرگ که بنده رو به این چالش دعوت کردن.
چند سال پیش که وبلاگ زدم بیان قابلیت دنبال کردن و سایر امکانات فعلی رو نداشت وقتی مهرماه دوباره برگشتم به دوران خوش وبلاگ نویسی دیدم بیان پیشرفت قابل توجهی داشته و تو این نه ماه انتظار داشتم باز همه شاهد این پیشرفت و امکانات باشم اما شما بگو دریغ از یک قالب جدید:/:/:/
بیان مثل دانش آموزای کلاس پنجمی شده که حس ارشد شدن داره و حس میکنه حاکم مدرسه است و دیگه هیچی براش مهم نیست ولی باید از همین تریبون بگم نه،داداش داری اشتباه میزنی ، هنوز وارد دوره راهنمایی نشدی:)
1. اول از همه اینکه صفحه تایپ وبلاگ من چیزی در حدود نه ماه هست که مشکل داره و کلا چیزی تحت عنوان فاصله بین کلمات یا نیم فاصله اصلا وجود نداره یعنی تصور کنید یک کلمه تایپ میکنید وقتی که تایپ کلمه تموم میشه اگر کلید فاصله رو فشار بدین حرف اول کلمه دائما تکرار میشه ، بزارید مثال بزنم مثلا کلمه مدیریت رو اگر تایپ کنم میشه مدیریتمممممم!
قبلا در این مورد پست گذاشتم که گفتن مرورگر رو عوض کنم یا صفحه کلید رو ،درست شده اما به طور کامل نه و گفتن مشکل از سرور هست ظاهرا،من همچنان نمیتونم درست تایپ کنم و تمام پست ها بلا استثنا تو نوت گوشی نوشته شده و بعد منتشرشون میکنم.....
مسئولین لطفت رسیدگی کنین
2. یکسری از از وبلاگ ها مثل وبلاگ آقای مهندس سپهر ، وقتی که پست جدید میزارن برای اگر از پنل وارد وبلاگشون بشیم نه تنها پستی بالا نمیاد بلکه با صفحه خالی روبرو میشیم، انگار که اصلا پستی در این وبلاگ نیست:/:/:/
این مشکل رو چندتا از دوستان دیگه هم داشتن.....
3. به جز محتوی هر پست ، ظاهر وبلاگ هم آپشن خیلی مهمی محسوب میشه ، دقیقا میشه گفت مثل مثال بشین و بفرما و بتمرگ، انسان ها ذاتا زیبا پسند هستن و شما وقتی ظاهر وبلاگتون زیبا نباشه ، حالا محتواش بگو جایزه نوبل گرفته ،ادم رغبتی به خوندن پیدا نمیکنه، فکر نمی کنم ساختن قالب وبلاگ کار آنقدر سختی باشه که از دوره مهاجرت من از بیان تا زمان برگشت همچنان هیچ قالب جدیدی ایجاد و  افزوده نشده....
4. من به شخصه وبلاگ خوانی رو از بلاگفا و بلاگ اسکای شروع کردم و اولین دوستان من هم ساکن این کشورهای مجازی هستن، این که امکان دنبال کردن سایر وبلاگ ها که آدرسی جز بیان دارن وجود نداره   یک مقدار از محبوبیت این مجموعه کم میکنه، اقدام کنید لطفا، قول میدم این اقدام رو مثل راز نگه دارم و به کسی نگم:)
5. این که امکان جواب کامنت در پست های دیگر دوستان وجود نداره دقیقا به این مورد شباهت داره که یک بنده خدایی بره سر کوچه ای که دوستش ساکن هست و داد بزنه: ممد    ، خوب دو منطقیه که همه محمد نام ها واکنش نشون بدن ، حالا اگر دست بر قضا اسم دوستش رو به همراه فامیلی صدا کنه، شاید دوستش بشنوه اما کار دور از ادبی محسوب میشه و درست نیست، عاقا این مورد رو هم بررسی کنین و بزارین ما پاک زندگی کنیم
6. مشکل دیگه این هست که گاهی  دامنه های blog.ir اصلا پشتیبانی نمیشه انگار فیلتر شده و این شدیدا از اعتبار این سرور کم می کنه....
7. دیگه أین که کاش این امکان وجود داشت که وقتی برای ارسال کامنت برای یک وبلاگ میزنیم عدم نمایش ایمیل تا آخر ایمیل نمایش داده نشده ،نه هر بار هربار سوال مجبور باشیم گزینه عدم نمایش رو انتخاب کنیم....
8. من به شخصه اکثر وبلاگ های خوب رو از قسمت وبلاگ های برتر پیدا کردم،عایا قصد به روز رسانی ندارید واقعا؟؟
9. چرا حداکثر حجم آپلود 30 مگابایت باید باشه؟؟
شاید  ما بلد نباشیم حجم فایل ها رو کم کنیم اونوقت تکلیف چیست؟؟
10. ای کاش در فضای اختصاصی بیان امکان انتقال تصاویر از پوشه های مختلف به هم دیگه وجود داشت....
11.وقتی لینکی ارسال میکنیم یا دریافت میکنیم یا اینکه مطلبی کپی کرده باشیم،سیستم به طور خودکار این موارد رو سازمان دهی نمیکنه و کل تنظیمات ظاهری وبلاگ دچار اختلال میشه.....
12. فکر میکنم وقت این رسیده باشه که بیان با این حجم از کاربر یک اپلیکشین داشته باشه...
13. کاش این امکان وجود داشت که وقتی وبلاگ های دیگه وبلاگ ما رو لینک میکنن یا تگ میکنن به ما اطلاع داده میشد،مثل این هست که دعوت شیم به عروسی اما کارت عروسی به دستمون نرسه:/

پ.ن:لازم به ذکره که من حین آغاز نوشتن این پست هیچ درخواست و انتقاد و پیشنهادی نداشتم، پس بروید سر بر بیابان بگذارید و خداوند را شاکر باشید.
پ.ن2: اطلاعات کامپیوتری بنده در حد ((آی ام دِ ویندوز)) هست ، دیگه اگر جایی از متن رد پایی از فقر آگاهی دیدین به بزرگی خودتون ببخشید....
پ.ن3: به رسم هر چالش باید چند نفر رو دعوت به نوشن بنمایم پس از همین تریبون دعوت میکنم از🤔🤔 (از اتاق فرمان اشاره میکنن کارت دعوت نیاز نیست،این پویش سلف سرویس می باشد فلاغیر)

۱۵ نظر
. ℳƐĦƊℑ .
۲۵ خرداد ۰۹:۵۰
خیلی خوب بود((:
چه مثالایی(((:

پاسخ :

متشکر:)
برای همه مواد مثال زدم،دیدم پست طولانی شده،اجبارا حذف کردم مثال ها رو...
atseh .r
۲۵ خرداد ۱۰:۱۸
امیدوارم یکی اینا رو ببینه همه توی چالش شرکت کردن

پاسخ :

ما صرفا می نویسیم برای اینکه بگسم که عاقا حداقل ما حرفامون رو زدیم اما میدونیم که پاسخی دریافت نخواهیم کرد:/:/:/
نیوشا :)
۲۵ خرداد ۱۵:۵۳
دقیقا باهات موافقم مبهم جان 
درضمن امکان جابه جایی عکس مورد ۱۰ داریم .
یه سوال دیگه این الان چالش بود؟

پاسخ :

:)
واقعا؟؟ امکان هست توضیح بدین؟؟
بله،خوشحال میشم شرکت کنین:)
نیوشا :)
۲۵ خرداد ۱۷:۳۵
تو کامپیوتر  من عکس ها را میکشم‌ میبرم از یه پوشه به یه پوشه دیگه ! به همین سادگی   

پاسخ :

خوب اگر کامپیوتر نداشته باشیم چی ؟؟
آزاد ...
۲۵ خرداد ۲۳:۲۰
حج مشرف نشدم :( می‌تونید بزنید کربلایی D:

پاسخ :

حج نرفته حاجی شدن کار سختی نیست
کعبه اش را به دیده دل طواف می باید!
Boshra _p
۲۶ خرداد ۰۰:۱۳
دعوتکوم کردن عروسی ولی کارت به دستمون نرسیده :)))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

بله دیگه ، مثلا من شما رو به این چالش دعوت کنم وشما متوجه لینک شدن وبلاگ خودتون نشین دقیقا مثل اینکه شما رو عروسی دعوت کنم اما کارت دعوت رو یادم بره بفرستم دیگه :)))))
دکتر یونس
۲۶ خرداد ۲۲:۲۴
؟!! 

پاسخ :

علامت سوال ؟؟ علامت تعحب؟؟شیب؟؟بام؟؟
سارا :::
۲۷ خرداد ۰۰:۴۴
سلام
لایک

پاسخ :

سلام  رالف 
اوه حال تو کوب است ؟؟
من نتونست فارسی کوب حرف گفت
جاست اسپیک کانادایی طور جااااست
:)
سارا :::
۲۷ خرداد ۰۰:۵۴
والا منم هندی بلد نیستم بیشتر شبیه هندیا حرف میزنی:))
پلیز اسپیک پرشن
آی هیت انگلیش 
آی هیت کانادا

پاسخ :

هندیا بنده خدا نه این که مستعمره انگلیس بودن،لاتین مسلطن خیالت راحت:)
ای کن نات، نو اصرار
هیت؟؟ به ویکتوریا میگم :/
کانادا هم که وطن دوم ماست از بس که سلبریتی ها و سایر دوستان رفتن به این کشور
سارا :::
۲۷ خرداد ۰۱:۰۱
آیم فورسد سام تایمز بات یور نات...
آه بی خیال...حالم بهم می خوره...مامان بزرگم هی انگلیسی با من حرف میزنه من فارسی جواب میدم....آه... کوتاهم نمیاد...غرب زده ها

پاسخ :

به قول ارسطو اسپیک افتر:/:/
ما هیچ ما سکوت:/:/
قاسم صفایی نژاد
۲۷ خرداد ۱۴:۱۸
سپاس از شرکت‌تون در این پویش

پاسخ :

خواهش میکنم و از شما هم متشکرم که چنین پویشی رو راه اندازی کردین
نیلو :)
۰۵ تیر ۱۹:۰۵
جریان چیه واقعا ؟ چرا همه ازایتا میتویسن ؟

پاسخ :

یک پویشی راه اندازی شده بود که درخواست هامون رو از بیان مینوشتیم و بیان هم جواب داد
نیلو :)
۰۵ تیر ۱۹:۱۶
جواب داد؟ شوخی !!!!
خوبه پس فقط ما از قافله عقب افتادیم :(

پاسخ :

نخوندین ؟؟
مدیر بیان با چندین نفر از بلاگرهای محترم جلسه حضوری تشکیل دادن!
نگین این طور
نیلو :)
۰۵ تیر ۱۹:۲۰
خب دیگه جواب دادن پس من دیگه هرچی  بنوبسم فایده نداره مشکلات ما موند :(
حیف خب اگر همینا رو هم رفع کنند خیلی خوبه 

پاسخ :

http://safaeinejad.ir/1398/03/31

نه بقیه دوستان موارد دیگه ای رو هم گفتن، پویش گسترده ای بود
نیلو :)
۰۵ تیر ۱۹:۲۶
اهان ممنون  من می خواستم شرکت کنم البته بعد از کنکور ولی فکر نمی کردم به این سرعت حواب بدن !
پس هیچی دیگه رفت واسه سال دیگه !!!!
ممنون بابت لینک مبهم جان

پاسخ :

:):
ان‌شاء الله
خواهش میکنم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده