اِستْ رِس

✨دوستان این کاربر حماسه ای بیافریده و در اقدامی توفنده در گل گیره و استرس عکس العمل استادd را دارد، واقعا نمیدونم چرا نمیتونم مثل انسان متمدن با استادا کل نندازم و چالش به وجود نیارم بابا دو دقیقه آرامش خودت رو حفظ کن ببینم چه غلطی دارم میکنم 🤦🏽

*تنها درسی که با استاد کاری نداشتم همون درسی بود که استاد حذفم کرد صد البته سلطان پالس منفی هستن این بزرگوار و عارضم که فردا میخواد میان ترم بگیره ،از حجم فشار عصبی کلاس ایشون فقط همین رو بگم که دندون ها و آرواره هام از درد و واپاشی عصبی انگار دارن از فکم جدا میشن :))))) 

۲ نظر
Boshra _p
۲۹ آذر ۰۱:۰۸

آه خدای من.

 

داری چکار می‌کنی دقیقاً با خودت؟

سوالم که می‌پرسم می‌پیچونی با هزاران روش سامورایی و غیرسامورایی!

#عح

 

 

پاسخ :

آه خدای ما
خدای 0011ها
خدای مبهم ها
نمیدونم، واقعا نمیدونم حقیقتا نمیدونم
من و پیچش مثل جن و بسم الله هستم دخترم این حرفا چیه؟؟؟
#لطافت
YASAMAN G.R
۲۹ آذر ۱۴:۳۳

اون موقعا که وبلاگ بودم توعم مث من چالش کنکور رو داشتی... :))

یادش بخیر..‌‌چه زود میگذره!

الان چالشمون امتحانات دانشگاهه 😂 

میتونم رشته ی تحصیلیتو بپرسم؟!

پاسخ :

اره
زود گذشت فارغ از اینکه خوب یا بد گذشت
خدایا بسه دیگه 
حقوق، شما چطور؟ 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده