مبهم اژدها وارد می‌شود با New سبک

1.در حالی این پست رو مینویسم که هنوز دارم خداروشکر میکنم که شیشه عینک خورد نشد تو چشمم و هنوز برام سواله که چطور چشم چپم با دیوار برخورد کرد در حالی که مسیر من سمت راست بوده 
2.فرخنده باد بر شما گواهینامه گرفتن من ✌🏿
3.همچنان پیام سوالات برادران سرزمین با مضمون ابتدایی سلام داداش، ببخشید داداش مزاحم شد و محتوی پایانی : ممنون داداش، شرمنده کردی داداش و.... ادامه دارد :/
فاجعه رو وقتی فهمیدم که بهشون گفتم من خواهرم و در ادامه به سوال طرف جواب دادم و در انتهای کلام فرمودن لطف کردی داداش
4. الان که گواهینامه ام در دست اداره پست هست، من پیشاپیش اعلام کردم که حاضرم از رانندگی با قاطر سفید بگذرم به شرطی که یک پارس tu5 سفید داشته باشم، اصلا شما آدم به قانع بودن من دیدین؟؟
5. فردا هم پرسپولیس بازی داره، کاملا بی ربطه ولی باید بگم امیدوارم 26 ام دربی رو ببره :/ اگه نبره استقلالی ها انتقام سختی از من خواهند گرفت اینقدر که بهشون گفتم شمایی ک 1هشتم حذف شدین دیگه در مورد فینال اظهار نظر نکنین، باشد که رستگار شویم
6.یک جور ترسناکی دارم جزوه های عقب افتاده رو مینویسم که اصلا نگم براتون، این حجم طبق برنامه و ضربتی عمل کردن هنوز تو مغز خودمم قفل بوده چ برسه عمل کردن بهش
7.کامبک کنم و بازم از این پستا بنویسم یا چی؟


۷ نظر
محسن رحمانی
۱۶ دی ۰۶:۵۰

سلام 

با چی به دیوار بر خورد کرددید؟خدا روشکر که آسیبی ندیدید بلاگستان که یه مبهم بیشتر نداره مراقب باشید خواهر.

پس شما چطور پشت ماشین شماره دو مینشستید؟بدون گواهی نامه؟ چشم اهالی بلاگستان روشن.

خخخخخخ دربی بیست و دومه نه بیست ششم .

موفق باشید.

پاسخ :

سلام
ممنون 
:)
اعلام کرده بودن 26ام الان که فرمودین چک کردم گویا شده 22ام
Dark. MH
۱۶ دی ۰۶:۵۴

ولکام اژدها

پاسخ :

در ابتدای امر باید بگم ولکام رو خوندم ولک! 
شما خودت غایب محسوب میشی اخوی بعد به من تبریک میگی :/
اقای ‌ میم
۱۶ دی ۲۳:۱۱

من میگم شما شبیه پسرها هستید میگید نه:) 

پاسخ :

الان کدوم یکی از موارد باعث شد شما چنین فکری بکنین؟ 
اقای ‌ میم
۱۷ دی ۱۸:۲۱

نمیدونم علتش چیه ولی اگه خودتون نمی‌گفتید آدم نمیفهمه که خانم هستید

پاسخ :

ای بابا پس فکرکنین تازه وارد بیان شدین و منم برادر شما هستم 
اقای ‌ میم
۱۷ دی ۱۹:۲۷

حالتون خوبه آقا مبهم؟:)))))

پاسخ :

الحمدالله آقای میم
Dark. MH
۲۱ دی ۲۱:۵۹

داخل غیبت کبری ام
انشاءالله بعدش میام برا قیام خونین

پاسخ :

غیبت تون ابدی شده بزگوار، خبر ندارین
15 خرداد منتطرتون هستیم 
حامد سپهر
۲۲ دی ۲۳:۴۱

گواهینامه‌ت مبارکه داداش:))

فقط تو رو خدا از اون خانومهای راننده نباش که نه راه میرن نه راه میدن:))

پاسخ :

متشکر مهندس
من اگر ماشینم رو افسر توقیف نکنه به علت سرعت بالا باید خداوند رو شاکر باشم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده