لجباز درون

نمیدونم چرا همیشه رفتار های آنرمالانه از خودم بروز میدم....
آدم آرومی هستم و تو رفتار کردن مراعات میکنم اما امان از اون موقعی که لج کنم:/
الان دقیقا لج کردم خیلی خیلی هم لج کردم، اینقدر که نمیدونم باید چیکار کنم!
رسیدم به اون نقطه ای که میدونم الان برنده نیستم اما رفتم برای حریف کُری خوندم:/
باید با این شدت انرژی منفی کم بیارم اما لج کردم و پرانرژی فعالیت میکنم ....
میخوان منو راضی کنن در واقع منصرف کنن و بهم بگن بابا جان شما از خر شیطون پیاده شو من خودم برات اسب فرشته‌ ها رو میخرم اما کو گوش شنوا، نمیتونن :)))))
مقاومت کن به خاطر خودت، به خاطر آینده، به خاطر دخترک :)
امیدوارم کم نیارم و سرم به سنگ نخوره که اگه زمین بخورم جاده آسفالت و کمربندی و کامیون رو هست و در صورت بی احتیاطی پودر خواهم شد :) 

۲ نظر
Boshra _p
۱۰ خرداد ۰۱:۰۴

سلام

اومدم بگم من فراموشت نکردم :)

پاسخ :

سلام علیکم و رحمه الله
احوال همزاد خانوم
خوبین ان شاء الله؟
امیدورام پشیمون‌تون نکنم.......
Boshra _p
۱۱ خرداد ۰۰:۵۴

احوالم خیلی پرسیدنی نیست!

همی حرم لازمه...

منم امید دارم :) 

راستی «دخترک» کیه؟

پاسخ :

پس شنیدنیه
کنار اومدی با همی گفتن😅
من ندارم!
دخترک؟ دخترم :) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده