آموزش آنلاین و تلفات آن

سوشا(اسم مستعار و دختر :/) : عباس کیه؟
من:😐😐
سوشا:گلاب سوالا خیلی سخته
گلاب : بنویس امتحان رو حرف نزن
من: سوال چیه؟ بخون!
سوال مورد نظر :حضرت...... برادر امام حسین (ع) در روز عاشورا همراه ایشان بود.
من:خب چی نوشتی؟
سوشا : ننوشتم
من : اول اول چی نوشتی؟
سوشا : ابوالفضل
من: بعد چی نوشتی ؟
سوشا : علی :/
من :الان عیسی و موسی چرا میگی؟
سوشا قهقهه زنان: اخه اینم نمیشه
من: خودت مثلا چه حدسی میزنی ‌؟
سوشا : امام حسین:/
من: امام حسین چطوری همراه امام حسین تو عاشورا بود؟
سوشا: امام حسن :/
من: امام حسن با امام حسین تو عاشورا بود؟
سوشا:سکوت
من: امام حسن قبل از امام حسین فوت شده‌بود، به شهادت رسیده بود
سوشا :پس نمیدونم کیه :/

گلاب کم بود شدن دوتا🤦🏽🤦🏽
۳ نظر
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ فروردين ۱۳:۰۴

منم دچار شک شدم!

پاسخ :

جواب درست امام موسی کاظم بود :/اصلا شک نکین 
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ فروردين ۱۳:۱۵

یعنی امام هفتم با امام سوم برادرن؟ مگه داریم!!

پاسخ :

وقتی امام سوم با امام سوم برادرن شاید با امام هفتم هم برادر باشن:/
برادر نه اما پدر و پسر هستن 
نهنگ آبی
۳۱ فروردين ۲۲:۳۲

😂😂😂😂

پاسخ :

:)) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده