دنیا هنوز قشنگی هاش رو داره1

میخواستم یک پست منفی بزارم که کلا منصرف شدم:)
کنار همه ی این سختی ها، کنار همه ی این دل نگرونی ها، کنار همه ی این روزای سیاه، چقدر اتفاق های قشنگی میفته :)
زیر سایه این ویروس یک عده اومدن و مشعل دست گرفتن که بگن نور نمرده،بیایین مرور کنیم با هم نور رو که یادمون نره سیاهی رفتنیه:) 
بین همه خبرها سرباز و فرمانده های سنگر سلامت چقدر قشنگ از هم جلو میزنن❤️
من جنگ ندیدم ولی میتونم حس کنم این ایثار خود خود ایثار جنگه... 
اگه این راه حق نیست، اگر این کار درست نیست، اگه این زمین زدن نفس نیست پس چیه؟؟
خانوم پرستار مشهدی با توجه به این که باردار بوده حاضر نشده شیفتش رو که تو قسمت قرنطیه بیماران کرونایی بوده ترک کنه:))))
پرچمت بالاست خانم پرستار جان، تا شما هستین ماها دلگرمیم

۷ نظر
آقای مهربان
۱۳ اسفند ۱۷:۳۴

سلام

جسارته. ولی اشتباه کرده. به این کار میگن ظلم به خود. نمیگن ایثار. اگه به بچه اش آسیبی وارد بشه. یا به خودش آسیبی وارد بشه و بارداریش مورد مخاطره قرار بگیره، از نظر منه پزشک قطعا مسئوله.

جاهای دیگه ای هم برای خدمت هست

خود من به شخصه اگر مادرم نبودن، قطعا الان توی شیفت های بیمارستانی بودم، اما الان فعالیتم رو متمرکز کردم روی مشاوره و تریاژ تلفنی.

 

ان شاء الله خدا به همه خیر بده

پاسخ :

سلام علیکم
نه هر شخصی نظر خاص خودش رو داره :)
خیلی ها هستن که در حال حاضر نباید خدمت کنن به نظر شما اگر همه بخوان حفظ سلامت خودشون و عزیزانشون رو اولویت قرار بدن کسی باقی می مونه که بره و به مریضا رسیدگی کنه؟
بعله خیلی جاهای دیگه کار هست برای خدمت اما الان سنگر بیمارستان هاست


گفتین تریاژ خواستم انتقاد کنم ولی منصرف شدم :) 


به نظر من کار درستی کردن چون هرکسی دغدغه های خاص خودش رو داره و تا  زمانی که دغدغه فردی ارجح باشه مشکلات جمعی حل نخواهد شد

ان شاءالله

محسن رحمانی
۱۳ اسفند ۱۷:۴۴

سلام 

واقعا خدا قوت به همه کادر درمانی میگم این روزها واقعا با دل و جون کار میکنند.

پاسخ :

سلام 

واقعا باید بگیم خدا قوت 
آقای مهربان
۱۳ اسفند ۱۹:۵۵

متوجه صحبتم نشدید

این که هرکس نظر خاص خودش رو داره درست، اما این که از نظر علمی چی درسته یه چیز دیگس

 

این غلطه که همه بخوان سلامتی شون رو حفظ کنن و کسی کمک نکنه.

اما...

بذارید یه پیام از یه گروه براتون بفرستم. این گروهی هست که پزشکان داوطلب کشیک دادن در بیمارستان ها به صورت خودجوش در اصفهان تشکیل دادن و دارن کشیک ها رو بین خودشون تقسیم می کنن:

"

کرایتریای خروج از لیست داوطلبین کشیک کرونا:

1. داشتن نقص ایمنی در هر زمینه ای
2. مصرف کورتون در ۳ ماه اخیر
3. ابتلا به malignancy فعلی و تحت درمان (کموتراپی- رادیوتراپی)
4. ابتلا به بیماری هایی که ریسک flare در اثر استرس دارند مانند لوپوس، پسوریازیس، کرون و کولیت اولسرو (IBD) و...
5. تماس خانگی با افراد ایمیون ساپرس یا مبتلا به malignancy فعال و تحت درمان
6. بیماری قلبی unstable
7. علایم فعلی پنومونی یا انفلوانزا و یا تب‌دار بودن درحال حاضر
8. باردار بودن یا تماس خانگی مستقیم با فرد باردار
9. هم‌خانه بودن و زندگی با افراد ناتوان و مسن بویژه دارای بیماری زمینه ای

"

 

به مورد شماره 8 توجه کنید. از نظر علمی کسی که باردار باشه یا با یک فرد باردار در ارتباط باشه "ممنوعه" که در بیمارستان مخصوص کرونا فعالیت داشته باشه.

 

اما از بقیه ی سنگر ها، منظورم مثلا کار فرهنگی توی مسجد نیست، پشتیبانی بیمارستان ها و کارهای ستادی که تماس با بیمار کرونایی نداره، به همون اندازه استراتژیکه، که کشیک بیمارستان مهمه

 

امیدوارم منظورم رو رسونده باشم.

 (باورتون میشه اینا رو که دارم مینویسم، دارم حرص می خورم و می نویسم :) ! )

انتقادتون به تریاژ رو هم بگین :)

پاسخ :

دکتر من تا کامنت رو دیدم، نخونده گفتم یا ابلفضل دکتر عصبانی شد، من اگر حرفی زدم که بلعث ناراحتی شما شده عذر میخوام منظوری نداشتم
.
نمیدونم دکتر دقیق منظورتون چی بود دیگه من برداشت خودم رو گفتم، اگر میگین اینطوره شاید درست متوجه منظورتون نشدم.....

حق با شماست

فکر کنم متوجه منظورتون شدم
خب دکتر شما دکترین همه دکتر نیستن به نظر من اون خانم کار با ارزشی کرد هرچند اگر خطرناک بوده باشه!
(حرص چرا دکتر، خب شما توضیح دادین الان، این برداشت من ناشی از جهل بود ولی خب الان متوجه شدم داستان چیه)

دکتر منم نگفتم برن مسجد که مسجد جزو اجتماعاته دکتر، تعطیله:)

همسایه ما بنده خدا یک مشکلی داشت بعد دکتر متخصص شون به خاطر کرونا و این مسائل نیستن، حالا ایشون مونده و یک آزمایش که نمیدونه باید چیکار کنه، زنگ زدیم به تریاژ و یا کلینیک ها برای مشاوره تلفنی اینقدر پاس کاری کردن اخر به جواب نرسیدیم😐

آقای مهربان
۱۳ اسفند ۲۰:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** ** *** **** ** ***** ** ***** * **** ******* ** *** **** ***** ** ** ****** ********* ******* ** *** **** ****** ****

** **** *** **** ** ***** ****** *** **** ***** ***** ****** ***** **** **

پاسخ :

ان شاء الله ،من منتظرتون هستم 
ولی دکتر ما همچنان مشتاقانه منتظر پشت های2.75 و ... هستیم

رفع ابهام کامنت خصوصی  هست
شرمنده تایید کردم 
آقای مهربان
۱۴ اسفند ۰۰:۲۹

ترسوندمتون؟ :))))

طولانی بودنش به خاطر اون پیامه بود که کپی کردم. خیلی هم سعی کردم از این :) اسمایلی ها لابلای حرفام بذارم که تلطیف بشه :)))))

 

تریاژ که وظیفه اش مشاوره تلفنی نیست :) مال اینه که بگه کی باید سرپایی درمان بشه، کی بستری شه، کی خیلی رسیدگی بهش فوریه. قبلنا درمانگاه ها تلفنی جواب میدادن مگه؟ فک نکنم. حضوری برن بهتره.

اگر هنوز کسی رو پیدا نکردن، اگه مایل بودن یه شرح حال مختصر به اضافه عکس ازمایش شون رو برام بفرستید اگه تونستم راهنمایی میکنم

 

اونقدرا هم ترسناک نیستم من :)

+ این پست آخر یه جورایی 2.75 بود :)

پاسخ :

نه! :))))) 
بله متوجه شدم، اصلااخیلی تلطیف کردین فضا رو 
 آزمایش خون نبود دکتر ، ازمایشی بود که باید مصرف دارو رو تغییر کنه  و اگر ندونسته ادامه بده مصرف دارو رو ممکن مشکل ساز باشه 
دکتر باور کنین اصلا به این منظور نگفتم انتقاد دارم که..... 
لطف دارین شما

:) 
+ نه دکتر بنده خدا رفته چطوری 2.75محسوب میشه( اینقدری که من از رفتنشون ناراحت شدم فکر نکنم کسی ناراحت شده باشه:/    ) 
میرزا مهدی
۱۴ اسفند ۰۹:۱۷

به این میگن جهاد. کاش ما هم لایق باشیم 

پاسخ :

ان شاء الله 
آقای مهربان
۱۴ اسفند ۱۴:۰۷

چند ماه دیگه میادش ان شاءالله

پاسخ :

چندماه؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده