رای اولی

قصد رای دادن نداشتم اما وقتی یک عده حرف میزدن و فهمیدم اگر رای ندم با این افراد یکی خواهم بود نظرم برگشت، میدونم کاندیدی که رای دادم انتخاب نخواهد شد با این حال خوشحالم که حداقل رایم برای یک فرد نسبتا لایق بوده:)
استامپ هم نزدم :(✌🏿
و بعد از فهمیدن نسبت بنده با آقای پدر قشنگ با کل حوزه سلام و احوال پرسی داشتیم :/
*یک بنده خدایی میگفت رای ندین کرونا  میگیرین، تقصیر ما چیه که به خاطر شما کرونا بگیریم! دلم میخواست بگم بابای من پس چی؟
*از چند نفر پرسیدم استامپ داشتن، اما حوزه بابا اینا به خاطر کرونا اصلا از استامپ نکردن!
* بهتر از بابا ها دیگه نداریم💓، از بین جمع اومده روان نویس داده بهم و رفته:))))
*بهش گفتم بابااااااااااا برو سفارش کن مهر رو خوب بزنن شناسنامه ام کثیف نشها😁

۴ نظر
محسن رحمانی
۰۲ اسفند ۲۲:۰۳

سلام و عرض ادب .

 

رای اولی بودید؟ پس دهه هشتادی هستید.

پاسخ :

سلام علیکم 
بله، خیر! 
آلاء ..
۰۲ اسفند ۲۲:۴۵

احسنت✌️✌️✌️

پاسخ :

😊😊
محمد رضا
۰۳ اسفند ۱۸:۳۹

روزی که من اولین رای دادم انتخابات مجلس قبلی بود و خودم به عنوان بسیجی از صبح تا شب مراقب صندوق رای خودم بودم:)))

 

شب که دیگه ساعت انتخابات تمام شد و همه مردم رفتن امدم گفتم هنوز میشه رای داد؟

خانومه تا دید رای اولیم یجوری گفت عــــــه رای اولی هستی؟ که انگار گربه شرک دیده:////

 

پاسخ :

:)))  
منم تا دیدن رای اولیم واکنش هاشون عجیب بود( به خصوص که آقای پدر رو هم میشناختن ) 
علی‌رضا گلرنگیان
۰۵ اسفند ۱۰:۰۶

سلام

منم رأی اولی بودم.

یه حس خوب و بدی بود تقریبا...!

موی تنم نزدیک بود سیخ بشه وقتی رأی رو انداختم تو صندوق.

پاسخ :

سلام علیکم 
:)) 
موافقم 
من تا موقع گرفتن شناسنامه یکجوری داد کشیدن و بابام رو صدا میزدن برای تبریک اصلا قلبم گرفت:/
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده