اینترنت🤦🤦

خدااااایا بسه دیگه....
چرا اینترنت مارو وصل نمیکنین ؟؟؟؟؟؟؟

۵ نظر
سرباز کوچولو ...
۰۵ آذر ۱۳:۲۲

ما اینترنت خونگیمون وصله اما نت گوشی وصل نیست 

پاسخ :

ما اینترنت خونگی نداریم:)
محمد رضا
۰۵ آذر ۱۳:۲۷

تست صبوریه

پاسخ :

یک کشور ، هشتاد میلیون جمعیت، هشتاد میلیون ایوب:/:/:/:/
محیا ..
۰۵ آذر ۱۸:۲۵

:(((((

منم عصابم داغون شده دیگه:(((

 

پاسخ :

خواهر به دوستاتون خبر بدین مثل پیرزنا دم در بیان دور هم بشینیم‌ ، تا شما خبر بدین من سماوس روشن کنم و تخمه بخرم، ژاپنی خوبه؟؟
.
من اگه دستم قطع میشد‌ اینقدر کارهام لنگ نمی موند ( الکی مثلا کارهای هسته‌ای انجام میدم و خیلی به اینترنت نیاز دارم )
محیا ..
۰۵ آذر ۱۸:۳۴

:))))

من اینستا وواتساپمو میخوام:((

تخمه ودورهمی بیان دیگه براین عصاب ضعیفم پاسخگو نیست:))

 

آخی عزیزم:(

 

پاسخ :

:)))
زندونی بی ملاقات، تلگرام رو یادتتون رفت.........
مجبوریم مجبوررررررر
.
هیییییییی
محیا ..
۰۵ آذر ۱۸:۵۱

یه مدت بودتلگرام کمتر میرفتم شدت اعتیادم کمتره واسه همین نگفتمش:)))

 

ولی جداً بی نتی عصبیم کرده:/

:(((((((

پاسخ :

ما همچنان در اول صف تلگرام مانده ایم !:)
.
ما نیز هم:/:/
یک عده معتاد تشکیل اجتماع دادیم.....
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
او کیست؟؟
یک نفر که از خودش رفته!


پ. ن: داره قوی تر از قبل برمیگرده